ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

RumlesMor

Ville helt sikkert beholde fejl-leveringen...det er mere unikt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

RumlesMor skriver:

Ville helt sikkert beholde fejl-leveringen...det er mere unikt :-)

ja lige præcis. der er mange der har det andet.. så er også glad for de leveret det forkerte hehe. hvor mærkeligt det end lyder hihi

Anmeld

21. januar 2010

ekzunz

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja det der elipse er købt over nettet, da det var det vi startede med at skulle havde.. hehe.. men under den blå avis, er der en der lægger alle sine ting ud der, men har en butik, men for at få det solgt det hurtigere så sætter han det også til salg der, men der kom jo så bare et forkert bord hihi.. håber det gav mening..

Hvad hedder bordet - eller har du en hjemmeside hvor man kan se det???

Blev da lige hooked på et nyt bord

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Znuzke skriver:

altså ved ikke hvad dette bord hedder, da jeg jo ikke bestilte dette.. men gå ind på den blå avis, og søg under piet hein elipse, så kommer der en masse frem, og så er der en af dem der har en masse andre møbler, så skriv til ham, men dette jeg har fået hjem er også piet hein, bare en anden model heh,, ved bare ikek hvad den hedder.. desværre. men du må under den blå avis heh.. og kigge,.

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Znuzke skriver:

men må ærligt indrømme det var min mand der fandt ham der, der solgte det til os, men ved han er er inde på dba..

Anmeld

21. januar 2010

ekzunz

Malou Vilma Nørgaard skriver:

men må ærligt indrømme det var min mand der fandt ham der, der solgte det til os, men ved han er er inde på dba..

Jeg har kigget lidt, men kan ikke umiddelbart finde det.

Det  er bare et super bord - kan godt li' at det er sådan lidt assymetrisk (eller snyder billedet?)

Jeg må jo bare finde et andet. Der er jo masser at vælge imellem på dba.dk opdagede jeg lige.....

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Znuzke skriver:

Det  er bare et super bord - kan godt li' at det er sådan lidt assymetrisk (eller snyder billedet?)

Jeg må jo bare finde et andet. Der er jo masser at vælge imellem på dba.dk opdagede jeg lige.....

hmm.. mærkeligt ... ja det er lidt asymetrisk hehe..

men ved du havd prøver lige at høre mathias når han kommer hjem om han kan finde ham igen, og så sender jeg et link, så du kan gå direkte der ind. heh.. hvis det er?

ja der er super mange fede

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Znuzke skriver:

hmm.. mærkeligt ... ja det er lidt asymetrisk hehe..

men ved du havd prøver lige at høre mathias når han kommer hjem om han kan finde ham igen, og så sender jeg et link, så du kan gå direkte der ind. heh.. hvis det er?

ja der er super mange fede

Anmeld

21. januar 2010

ooo

Hej.

Jeg blander mig lige her, håber det er okay. Jeg er bare helt vild med den varme ting som du siger er fra Piet Hein. Ved du eller din gemal evt hvor jeg vil kunne finde sådan en?

Hov, og så melder jeg mig helt sikkert på det hvide bord med hvide stole holdet. Det er super flot.

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Metchen skriver:

Hej.

Jeg blander mig lige her, håber det er okay. Jeg er bare helt vild med den varme ting som du siger er fra Piet Hein. Ved du eller din gemal evt hvor jeg vil kunne finde sådan en?

Hov, og så melder jeg mig helt sikkert på det hvide bord med hvide stole holdet. Det er super flot.

hej

jamen det da helt iorden

jo kan jeg godt lige høre ham om, han er ikke kommet hjem endnu, men han er hjemme om en time ca.. så hører jeg ham lige

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.