ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ayasmor skriver:

ja da.. og to fluer med et smæk.. flottere og billigere.. hehe.. men for pokker hvor elsker jeg jeres køkken

haha lige præcis.. det kan man jo godt lide

mange tak, .. søde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

mariamiss6

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hmm ja har lige modtaget mit lækre spisebord jeg havde bestilt eller et der minder om det, og er mindre.. og en anden farve stole hmm.. ..

men så stillede vi det op for sjovt, og det passer sgu skide godt til vores køkken, hmm skal man mo beholde det, og det var jo så også billigere end det andet, og det kan mathias jo godt lide.. ej er godt nok i vildrede, for syntes sku dette her også er vildt fedt, og tror det andet vil blive forstort, når jeg har set dette.. hmm, når ville bare høre jeres mening hehe..

dette er det jeg skulle havde haft :

og dette jeg fik som lige pt står i køkkenet..

Suuuuuper vildt fedt køkken!!!! Bord og stole passer perfekt!!!

Men hvad fanden er det for en sjov dims katten står og glor på?

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mariamiss6 skriver:

Suuuuuper vildt fedt køkken!!!! Bord og stole passer perfekt!!!

Men hvad fanden er det for en sjov dims katten står og glor på?

tusind mange tak, ja har også besluttet at vi beholder dette bord

det er sådan en varme ting fra piet hein min kære mand har slæbt med hjem.. hihi den ser lidt klodsede ud, men den er dejlig om morgen.. hihi.. og så syntes han den passer til køkkenet, man må jo give sig engang i mellem.. hehe

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

Det er sgu flot.. Vildt fed køkken

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Heidi. skriver:

Det er sgu flot.. Vildt fed køkken

mange tak heidi

Anmeld

21. januar 2010

ekzunz

Det er super-fedt. Har du købt det over nettet??

Anmeld

21. januar 2010

Corn

Tjo... Jeg ville sige at det er en "keeper"...

Anmeld

21. januar 2010

Amso

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hmm ja har lige modtaget mit lækre spisebord jeg havde bestilt eller et der minder om det, og er mindre.. og en anden farve stole hmm.. ..

men så stillede vi det op for sjovt, og det passer sgu skide godt til vores køkken, hmm skal man mo beholde det, og det var jo så også billigere end det andet, og det kan mathias jo godt lide.. ej er godt nok i vildrede, for syntes sku dette her også er vildt fedt, og tror det andet vil blive forstort, når jeg har set dette.. hmm, når ville bare høre jeres mening hehe..

dette er det jeg skulle havde haft :

og dette jeg fik som lige pt står i køkkenet..

Det passer sådan set rigtig godt det lyse til jeres køkken. i Har mørke låger i køkkenet, så det andet bord i havde bestilt til at starte med, ville nok blive for mørkt til, og passe FOR godt til køkkenet.. Hvis du forstår hvad jeg mener. Farver kan godt passe for godt sammen, men det hvisde ser kanon ud til. og flere siddepladser

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Znuzke skriver:

Det er super-fedt. Har du købt det over nettet??

ja det der elipse er købt over nettet, da det var det vi startede med at skulle havde.. hehe.. men under den blå avis, er der en der lægger alle sine ting ud der, men har en butik, men for at få det solgt det hurtigere så sætter han det også til salg der, men der kom jo så bare et forkert bord hihi.. håber det gav mening..

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Amso skriver:

Det passer sådan set rigtig godt det lyse til jeres køkken. i Har mørke låger i køkkenet, så det andet bord i havde bestilt til at starte med, ville nok blive for mørkt til, og passe FOR godt til køkkenet.. Hvis du forstår hvad jeg mener. Farver kan godt passe for godt sammen, men det hvisde ser kanon ud til. og flere siddepladser

ja tror også det ville se mørkt ud, da det også var mørke stole vi havde bestilt .. og tror også det andet måske ville blive for stort.. så det er okey, de har afleveret et forkert hihi .. ja DEJLIGT MED FLERE SIDDEPLADSER hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.