Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Moar'en

Hehe sjov tråd.

1: Her er det mig og min mand hedder Rikke og Anders, og nu har min fætter Anders så også fundet sig en Rikke, Det bliver spændende til familiefesterne.

2: I min fars familie er der min fætter der hedder Svend, Min far der hedder Knud og Min farfar hed Valtemar, Hmm Sved, Knud og Valdemar.

3: Og den sidst vi var er mine forældre hedder Bente og Bent, min mands forældre hedder Bruno og Bente, deres forældre hedder henholdsvis Bruno og Bodil, og Birthe og Bent, og min mands morster og onkelhedder Britta og Bent, Det er sgu for mange b'er samlet i en familie.

Nåh ja og så hedder min Chef Lolita og hun var gift med Josef

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

ekzunz

Linda skriver:

jeg har også måtte høre meget for det efternavn... ingen kan stave det rigtigt jeg hedder så ikke Grubbe, men GRUBE...

ellers kender jeg ikke nogen der har underlige navne lige ud over min eksmand der hedder Adamczyk (udtales adamsyk) til efetrnavn...

Ahhh - måske hun også hed Grube - det er efterhånden mange år siden. Men Dorthe hed hun ihvertfald

Anmeld

17. januar 2010

NoName

He he sjov tråd...

Vi har en kunde på atbejde der hedder "Kylling" til efternavn, kan desværre ikke huske fornavnet.

GRINER, hvor ville jeg være ked af at hedde det.

Anmeld

17. januar 2010

ekzunz

Kom da lige i tanke om min elskede klasselærer for mange år siden. Hun hed Bodil Fock. Nu om dage ville hun nok være pænt til grin, men dengang () sagde man jo ikke fuck til alting, så jeg studsede aldrig over det.

Hun var iøvrigt en pragtfuld dame som havde rejst med sin arkæologmand og boet hos stammer i Afrika, spist ristede tissemyrer og danset mærkelige danse - hendes historier var helt fantastisk for os små bonderøve langt ude på landet. Hendes hjem var en fantastisk hule, jeg kan desværre kun huske fornemmelsen og ikke detaljerne.....Hende savner jeg stadig.... Ups - et sidespring

Anmeld

17. januar 2010

helora

Tjuhl skriver:

det er ikke heeelt det samme, men jeg sidder p.t. (dvs når jeg ikke laver overspringshandlinger herinde) og læser til eksamen i europa historie, og der stødte jeg på en fyr (ja, dvs en kejser) fra Middelalderen ved navn Pippin den Lille og hans to sønner Karl og Karloman - det grinede jeg lidt af. hvor uoriginal er man lige når man har een søn der hedder Karl og får en til og sidder FUCK! og så kalder ham Karloman

...nåh men det er så også 1000 år siden, så der var navnemoden nok lidt anderledes

Karl O' Man. Fantastisk idé til en kommende søn. Det er da et af de mere originale

Anmeld

17. januar 2010

Corn

Min mor fortalte mig engang at hun havde mødt en dame der hed Ølla Trompetbakke... Det nævnte jeg en dag på job, hvor vi snakkede sjove navne, og der var flere der kendte hende af forskellige veje...

Jeg har giftet mig til Aabenhus og tit bliver jeg spurgt i hvilket tidsrum eller hvor længe...

Anmeld

17. januar 2010

BinaMor

en lastvognchauffør herude fra lem af hedder Hans lange

så på lastbilen står der: Hans Lange Lem

Anmeld

17. januar 2010

Lise

Macaab skriver:

Min mor fortalte mig engang at hun havde mødt en dame der hed Ølla Trompetbakke... Det nævnte jeg en dag på job, hvor vi snakkede sjove navne, og der var flere der kendte hende af forskellige veje...

Jeg har giftet mig til Aabenhus og tit bliver jeg spurgt i hvilket tidsrum eller hvor længe...

Det er klart det fedeste navn der er nævnt i denne tråd

Ølla Tropetbakke - det er fandmer originalt!!!  I LOVE IT!!!

Anmeld

17. januar 2010

Mussen2

Jeg har hørt om en der hedder Skrammer Sølvguitar

-om det passer ved jeg ikke, men har hørt det flere gange fra flere forskellige

Anmeld

17. januar 2010

TbCp

Min mands morfar og mormor hed Kaj og Andrea :-)
Farmoderen hedder Carla Olga

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.