Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

JustAnotherName

Jeg kendte én som barn, der hed Lone Langballe

Mine (bonus) søskende hedder Lars og Lise ....og hunden Lotte.
Synes det blev lidt pixi-bog agtigt ....."Lars og Lise gik en tur. Lars og Lise fik en is. Hunden hed Lotte. Lotte logrede. Lars og Lise lo".

Min kæreste kender til én som hedder Hans Lange ....og han bor i Lem.
HANS LANGE LEM 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Bavianis

Jeg gik på handelsskole med en fyr der hed Nakke Oost til efternavn... Ret belastende. Jeg så et interview fra Godaften Danmark med et søskendepar på en 6-8 år: Drengen hed Rocky og pigen hed Joyce. Også specielle navne.

Min farmor har fortalt at hun gik i klasse med en pige der Hed Elle Fant. Heller ikke så heldigt...

Anmeld

17. januar 2010

FrkT

Jeg mødte engang en kvinde der hed Cilie (udtales Silli) og hun hed Kone til efternavn. DET er sq en ommer!

Anmeld

17. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

det e ikke noget man ikke har hørt før,
men jeg kendte en gang et pa r der hed

ADAM & EVA

Kender en veninde der hedde et sjovt
efternavn sys jeg:

KATBALLE

Og jeg har selv et sjovt/ specielt mellem
og efternavn

GRUNDALL SKIPPER

Anmeld

17. januar 2010

lion

Lad mig sige det sådan der er en grund til min børn skal hedde noget lidt mere anderledes.

Min far hedder Bent og hans ene søster Lene. Min faster Lenes mand hedder Bent og min far havde engang en kæreste der hed Lene.

Min storesøster hedder Lena og jeg hedder Helene.

Min svigerinde hedder Line og deres ene børn Stine.

Det er efter min mening for mange børn med næsten ens navne.

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

lion skriver:

Lad mig sige det sådan der er en grund til min børn skal hedde noget lidt mere anderledes.

Min far hedder Bent og hans ene søster Lene. Min faster Lenes mand hedder Bent og min far havde engang en kæreste der hed Lene.

Min storesøster hedder Lena og jeg hedder Helene.

Min svigerinde hedder Line og deres ene børn Stine.

Det er efter min mening for mange børn med næsten ens navne.

Det er der faktisk ikke.. der bliver færre og færre børn med samme navne...hørte det i nyhederne den anden dag.

Bortset fra det, så havde jeg og mine søstre på et tidspunkt alle tre en kæreste der hed anders...

Anmeld

17. januar 2010

MM1987

Der er altså mange sjove...hi-hi...

Hmm, og nogen forældre der har glemt hvordan det er at gå i folkeskole...

Som barn havde nogen genboer der hede Ketchy og Bruno, og deres børn hed Brian og Rene - de er lidt belastet de navne efter min mening...

Anmeld

17. januar 2010

Mimic

Znuzke skriver:

Jeg gik engang i klasse med en der hed Grubbe til efternavn - der var vittigheder hun var pænt træt af.....

Ellers tror jeg kun jeg kender til grimme navne....min første kæreste hed Johnny - og hans storebror hedder Kurt Egon A.......... Se dét er trist når man er 16-17 år.....

jeg har også måtte høre meget for det efternavn... ingen kan stave det rigtigt jeg hedder så ikke Grubbe, men GRUBE...

ellers kender jeg ikke nogen der har underlige navne lige ud over min eksmand der hedder Adamczyk (udtales adamsyk) til efetrnavn...

Anmeld

17. januar 2010

Mca<3

Jeg gik i klasse med Anita Nommesen   Lyder sgu åndsvagt .

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

jeg har også måtte høre meget for det efternavn... ingen kan stave det rigtigt jeg hedder så ikke Grubbe, men GRUBE...

ellers kender jeg ikke nogen der har underlige navne lige ud over min eksmand der hedder Adamczyk (udtales adamsyk) til efetrnavn...

På efterskolen blev jeg kaldt Bevaenfeldt og i folkeskolen Barmfeldt...ikke så sjovt. Men det er faktisk ufedt med sådan et specielt navn.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.