Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.857 visninger
92 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Honningblomst

kom med dem piger...kender i nogen hvor det simpelthen er FOR kikset og mærkeligt.

Jeg kan starte med en pige der hedder Lolita og hendes far hedder Alfons. Det er simpelthen bare FOR meget...

Så kender jeg et sæt tvillinger der hedder Timmi og Sonni, søsteren hedder Kimmi og faderen Jimmi....og ja, de lever helt op til de navne....skræmmende men sandt.

Min mors søskende hedder Bill, Kate, Tom, Tenna, Marianne, Ilselil, Ebbe, Aksel og Henrik...man kan godt høre at det lige var omkring krigen sluttede da de første blev født og ja, så hed min morfar også lige Aksel...så det var lil' Aksel og det skræmmende er at han ligner min afdøde morfar fuldstændig...

Hvad med Jer...nogen sjove, mærkelige, kiksede sammensætninger?

Knus Eva...som talte om en datter kunne hedder Sille, men det lød så dumt til ef efternavn der starter med Been...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Risen

Eva skriver:

kom med dem piger...kender i nogen hvor det simpelthen er FOR kikset og mærkeligt.

Jeg kan starte med en pige der hedder Lolita og hendes far hedder Alfons. Det er simpelthen bare FOR meget...

Så kender jeg et sæt tvillinger der hedder Timmi og Sonni, søsteren hedder Kimmi og faderen Jimmi....og ja, de lever helt op til de navne....skræmmende men sandt.

Min mors søskende hedder Bill, Kate, Tom, Tenna, Marianne, Ilselil, Ebbe, Aksel og Henrik...man kan godt høre at det lige var omkring krigen sluttede da de første blev født og ja, så hed min morfar også lige Aksel...så det var lil' Aksel og det skræmmende er at han ligner min afdøde morfar fuldstændig...

Hvad med Jer...nogen sjove, mærkelige, kiksede sammensætninger?

Knus Eva...som talte om en datter kunne hedder Sille, men det lød så dumt til ef efternavn der starter med Been...

hihi hvor er det en sjov tråd.. Kender ikke dem her personligt men det var nogle som gik på min gamle folkeskole.. Først er der FISAN .. (egentlig syndt at hedde det) og en pige som hed Lene Basballe.. ..

Mine onkler hedder Jørn, Jon og jens og min mor og hendes søstre hedder Nina, Lisa og Dina..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Risen skriver:

hihi hvor er det en sjov tråd.. Kender ikke dem her personligt men det var nogle som gik på min gamle folkeskole.. Først er der FISAN .. (egentlig syndt at hedde det) og en pige som hed Lene Basballe.. ..

Mine onkler hedder Jørn, Jon og jens og min mor og hendes søstre hedder Nina, Lisa og Dina..

Hihi...nogle sjove og søde navne....det er sjovt som man vælger navne...mine forældre kendte en der hed Svein, men han var vidst norsk...og så kender jeg et par der hedder Conny og Johnny...og faktisk også et par der hedder Flemming og Berit...

Anmeld

17. januar 2010

otlitrom

Hihi.. Sikke nogle navne! Nogle gange må man bare ryste på hovedet! Sjov tråd!

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om, er en mand på Færøerne. Han hedder eftersigende Sommer Winther. Det er simpelthen for mærkeligt!

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Hihi.. Sikke nogle navne! Nogle gange må man bare ryste på hovedet! Sjov tråd!

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om, er en mand på Færøerne. Han hedder eftersigende Sommer Winther. Det er simpelthen for mærkeligt!

Ja, det er godt nok også mærkeligt..griner-

Hov, vores to genboer i det gamle hus, der hed den ene familie Kepp og den anden Stang... og så gik skole med en der hed Brian Nøhr Taber...

Anmeld

17. januar 2010

Risen

Min kæreste arbejder i lufthavnen og der er bare nogle sjove navne nogle gange ! haha .. Her er lige et eksempel : dominikussen .. hahahaah og forleden var der en der hed Prince charles. hmm..

Anmeld

17. januar 2010

Findusinde

Vi havde nogle naboer engang der hed Bollesen til efternavn... Og havde engang en kunde igennem der hed Honey Bee

Anmeld

17. januar 2010

Mutti2B

Ham her har ikke været for heldig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2010

Mikkelmusen

Jeg kender et par brødre der hedder mark og Ronni... Prøv lige og sig det hurtigt. og nogle der hedder Dan og Mark

Anmeld

17. januar 2010

oo

Risen skriver:

Min kæreste arbejder i lufthavnen og der er bare nogle sjove navne nogle gange ! haha .. Her er lige et eksempel : dominikussen .. hahahaah og forleden var der en der hed Prince charles. hmm..

han så vel ikke sådan ud, by any chance /p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.