Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Honningblomst

fik også mange sjove kommentare på arbejdet. skulle en dag bestille nogle Velux gardiner, og hende jeg snakkede med kunne næsten ikke koncentrere sig for at grine, en uges tid senere skulle jeg bestille igen og fik fat i en anden sælger, og da hun hørte det var mig, grinte hun og sagde: dig har vi godt nok snakket meget om i kaffepausen jeg kan heldigvis kun grine af det i dag, men blev godt nok drillet meget som barn, det rimer på lidt for mange trælse ord.....En anden kunde sagde,: hvad hedder du?... Det kan man sgu da ikke hedde, hi hi hi

Ej, jeg synes det er så fint et navn...virkelig...

sødt det er dit navn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Dot D

tusind tak skal du have, jeg er også superglad for det

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I min hjemby er der en forholdsvis kendt fyr som hedder Øvli Øvlisen Hvad filan har de forældre tænkt på???!!

Historien melder at han som ung blev smidt ud fra en håndboldkamp da dommeren spurgte om hans navn fordi dommeren simpelthen troede at han prøvede at være flabet og morsom

En veninde jeg har havde en kæreste som hed Jens Mur - fint nok - men han storebror hed Sten...

Ellers deeejlig tråd!!!

Kh

Rosa

Anmeld

20. januar 2010

Loggidut

en kæreste jeg engang havde, havde en overbo som hed: Ali kanibali...

Anmeld

20. januar 2010

Loggidut

gabriellasmor skriver:

en lastvognchauffør herude fra lem af hedder Hans lange

så på lastbilen står der: Hans Lange Lem

harhhhhh.....

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loggidut skriver:

en kæreste jeg engang havde, havde en overbo som hed: Ali kanibali...

Naaarj???

Anmeld

20. januar 2010

Loggidut

Rosa skriver:

Naaarj???

den er seriøs...og han boede i Års! jo jo

vi grinede tit af at man nok ikke havde lyst til at rende på ham en mørk aften.

well mødte ham ikke, men så navnet på postkassen

Anmeld

20. januar 2010

N&J

Altså har en gammel efterskole veninde, der hedder Lange til efternavn (det pudsige er at hun er lang) 

Ellers så har familien også lidt mystiske navne, min morfar kaldte sig Ove Aksel Nielsen, og hans far hed Aksel Ove Nielsen, som han egentlig også hed..

Mine bedsteforældre hed Helge og Hilda Weyhe Petersen, hvor jeg så kun har fået mellemnavnet fra dem, så i øvrigt udtales (Veje)...

Derudover så gik jeg da jeg var meget yngre sammen med nogle 2 drenge, der hedder henholdsvis Dam og Sø til efternavn, så det blev de så også kaldt..  

Så har jeg engang haft en veninde der hed klitaa til efternavn.. 

Anmeld

20. januar 2010

DK

Vi har ikke sjove navne, men vi hedder alle det samme i min familie.

Min mor hedder Stine, og havde tre børn, Mikkel, Mads og Mette.

Hun møder min far der allerede har en datter, Stine og søn Jacob.

De får sammen min søster Kathrine og jeg Ditte.

Jeg bliver kæreste med en Mikkel, der har en søster Stine, en søster Thea og en fætter jacob og en fætter Anders (min eksmands navn)

Min lille søster Kathrine bliver kæreste med en Mads, der også har en søster Stine, og en søster Thea.

Derudover hedder min eksmand Anders' søster også Kathrine.

Så vi er pt. 2 Mikkel, 2 Mads, 4 Stiner, 2 Jacob, 2 Anders og 2 Kathriner i den nære familie. Af og til meget forvirrende. Især når "nye" skal forklares det hele, så bliver det ikke nemmere at der er navn-gengangere i alle familierne, he he

Anmeld

20. januar 2010

Sees

DK skriver:

Vi har ikke sjove navne, men vi hedder alle det samme i min familie.

Min mor hedder Stine, og havde tre børn, Mikkel, Mads og Mette.

Hun møder min far der allerede har en datter, Stine og søn Jacob.

De får sammen min søster Kathrine og jeg Ditte.

Jeg bliver kæreste med en Mikkel, der har en søster Stine, en søster Thea og en fætter jacob og en fætter Anders (min eksmands navn)

Min lille søster Kathrine bliver kæreste med en Mads, der også har en søster Stine, og en søster Thea.

Derudover hedder min eksmand Anders' søster også Kathrine.

Så vi er pt. 2 Mikkel, 2 Mads, 4 Stiner, 2 Jacob, 2 Anders og 2 Kathriner i den nære familie. Af og til meget forvirrende. Især når "nye" skal forklares det hele, så bliver det ikke nemmere at der er navn-gengangere i alle familierne, he he

Haha, sådan har vi det med Søren'er

Min tipoldefar hed Søren, min oldefars bror hed Søren, Min bedstefar hed Søren, min morfars bror hed Søren, min onkel hedder Søren, min kusines kæreste hedder Søren, min svoger hedder Søren og min nevø hedder Søren ..
Puuuha - Har jeg glemt nogle ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.