Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Lone Jakobsen

super sjov tråd

min mand kender et ægtepar der hedder Hans og Grethe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

katti24

Hehe Connie og Johnny det hedder mine forældre  og min mors bror hedder John.

Min gamle skolelærer hed Rask til efternavn og hans far var læge, det er jo helt perfekt.

derudover har jeg kendt en der hed Røv til efternavn, hehe ret syndt

Anmeld

17. januar 2010

Sofia

Jeg kendte en mand (han er død nu) der hed Olfert!!! Og også en der hed Adolf! Adolf tror jeg næsten ikke der er nogen der bliver døbt mere, har lidt for meget Hitler-klang.

Anmeld

17. januar 2010

Koen.

jeg har et ret spøjst efternavn
hedder JEPSEN til efternavn, og det er jo noget man siger når man bliver spurgt om noget

Eks: " gider du skrælle kartofler??" "Jepsen, det gider jeg"

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

ViolaFie skriver:

Jeg kendte en mand (han er død nu) der hed Olfert!!! Og også en der hed Adolf! Adolf tror jeg næsten ikke der er nogen der bliver døbt mere, har lidt for meget Hitler-klang.

Ej, Olfert er da et super skønt navn...det hedder en af min søns venner.... og søsteren hedder Olivia.. og Ell til efternavn..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

tanjaj19 skriver:

jeg har et ret spøjst efternavn
hedder JEPSEN til efternavn, og det er jo noget man siger når man bliver spurgt om noget

Eks: " gider du skrælle kartofler??" "Jepsen, det gider jeg"

Neeeiiii....Jepsen, det er min søns kælenavn...

Min mor og hendes 8 søskende skulle hedde Stær til mellemnavn som min morfar også gjorde, men det ville han ikke have fordi de boede på Fuglebakken og forstår ham egentlig godt...

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Min mands chef hedder Trans til efternavn,,, Det er sgu ikke så heldigt..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Min mands chef hedder Trans til efternavn,,, Det er sgu ikke så heldigt..

Nej, det er sgu ikke sp heldigt-griner

Anmeld

17. januar 2010

Sees

Jeg hedder Stryhn til efternavn (ligesom leverpostejen) Og det har jeg også hørt en del for
Og jeg bliver kaldt det til hverdag, af vennerne.

Mine dagplejeforældre hed Hans og Grethe, jeg har en kammerat der hedder Dan Mark .. Altså Dan til fornavn og Mark til efternavn.

Så kendte jeg engang en der hed Eva Adamsen, og jeg har gået i skole med en der hed Ebbe Flood (udtales bare Flod) 

Og så har min nevø to veninder (tvillinger) der hedder Luna & Pippi Skygge.

Anmeld

17. januar 2010

oo

det er ikke heeelt det samme, men jeg sidder p.t. (dvs når jeg ikke laver overspringshandlinger herinde) og læser til eksamen i europa historie, og der stødte jeg på en fyr (ja, dvs en kejser) fra Middelalderen ved navn Pippin den Lille og hans to sønner Karl og Karloman - det grinede jeg lidt af. hvor uoriginal er man lige når man har een søn der hedder Karl og får en til og sidder FUCK! og så kalder ham Karloman

...nåh men det er så også 1000 år siden, så der var navnemoden nok lidt anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.