Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

ekzunz

Jeg gik engang i klasse med en der hed Grubbe til efternavn - der var vittigheder hun var pænt træt af.....

Ellers tror jeg kun jeg kender til grimme navne....min første kæreste hed Johnny - og hans storebror hedder Kurt Egon A.......... Se dét er trist når man er 16-17 år.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Hihi nogle sjove navne ..

Altså gik i folkeskole med en dreng der hed so. og et søskendepar der hedder bror og søs, og på mit gamle arbejde var der en pige der hed , tinkerbeel..

hmm mærkeligt med de navne

Anmeld

17. januar 2010

Mutti2B

Hov, kom lige i tanke om at min venindes psykolog hed Finn Lykke .

Med det navn er man da "destined" til at blive psykolog

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Mutti2B skriver:

Hov, kom lige i tanke om at min venindes psykolog hed Finn Lykke .

Med det navn er man da "destined" til at blive psykolog

Åhh, det er da et fantastisk psykolognavn...

Anmeld

17. januar 2010

Lise

Gik engang i klasse med en der hed...ehhm, jeg ved faktisk ikke hvordan man staver det, men det udtaltes Fallit. Hans storebror hed Fadi (udtaltes Fattig). Fallit og fattig, hihi..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Lise skriver:

Gik engang i klasse med en der hed...ehhm, jeg ved faktisk ikke hvordan man staver det, men det udtaltes Fallit. Hans storebror hed Fadi (udtaltes Fattig). Fallit og fattig, hihi..

Ej, det er en ommer....

Anmeld

17. januar 2010

Leneur

Jeg gik i skole med en der hed Rudi Rolighed og så hedder min mor og far Gunvor og Gert og det er ret tit min mor har fået breve adresseret til Gunnar.... ;-)

Anmeld

17. januar 2010

helora

Jeg gik i folkeskole med to brødre, der hed Heinz og Heintje!!!

Og så havde jeg engang en kollega, der hed Diana Daisy Og ikke noget med, at hun nøjedes med at bruge det ene navn. Næ nej, det var Diana Daisy udtalt hurtigt efter hinanden.

Anmeld

17. januar 2010

Risen

Tjuhl skriver:

han så vel ikke sådan ud, by any chance /p>

hihi.. Ja det kunne have set sjovt ud..

Anmeld

17. januar 2010

propogberta

Vi har en rådgiver der hedder Helen Stiller. Prøv lige at sige det højt ! Man kan altså ik la vær at trække lidt på smilebåndet når man ringer og ber om at sku snakke med hende. Men vi plejer at snakke om at det er mere synd for mændende i den familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.