Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Lunae

Hehe, sjov tråd! Hende der spillede smukke sally i bøllebob hedder rigtigt Monica bitch! Den er heller ikke go..

Gik i børnehave med tvillinger, hvis navne udtaltes sennep og karry! Den er sgu heller ikke velovervejet!

Så kender jeg en der hedder peshman nakk ost og en anden der hedder Mads akre! Heller ikke helt gode :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Lunae skriver:

Hehe, sjov tråd! Hende der spillede smukke sally i bøllebob hedder rigtigt Monica bitch! Den er heller ikke go..

Gik i børnehave med tvillinger, hvis navne udtaltes sennep og karry! Den er sgu heller ikke velovervejet!

Så kender jeg en der hedder peshman nakk ost og en anden der hedder Mads akre! Heller ikke helt gode :-)

Ej, nogle navne...for pokker da...

Anmeld

17. januar 2010

wamse

Da vi sad på rådhuset og skulle vies, skulle den fuldmægtige sige hendes navn: Conny Kylling. Det blev så fanget på video, da hun sagde det, og man kunne høre mine drenge og mine brødre sidde og blive kvalt i deres tilbageholdte latter Kæft hvor vi grinte, da vi kom ud og endnu mere da vi så videoen

Anmeld

17. januar 2010

Dansker i England

Jeg kendte en, da jeg var yngre, som hed Mark til efternavn (tror hun hed Helle til fornavn) men hun blev altid kaldt Mark, og hun fik en kæreste som hed Mark - så de hed Mark og Mark.

Jeg gik også i klasse med en, som hed Bue og hans bror hed Stig (men der hvor jeg kommer fra, kunne det godt udtales stige). Det var altså heller ikke så heldige navne.

Anmeld

17. januar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

He he, virkelig sjov tråd.

Jeg kommer altid til at grine når min mand kommer til at snakke om en af hans tidligere bekendte der hed ERNST WERNST, så nu griner jeg igen. Totalt grimt navn. Og så tror jeg ikke engang han er 30 endnu.....

Anmeld

17. januar 2010

novalfrida

Så et-søskendepar forleden i-Lyngby-der-hed-Victor-og-Victoria..

Det-squ-lidt-for-corny...

Anmeld

17. januar 2010

Mimic

Gik engang i klasse med to piger der hed Li og Ly... det blev de godt nok drillet meget med.

min fætter MiCHael fandt sammen med en pige der hed BeTina samtidig med at min kusine BeTTina fandt sammen med en MiKael, de to tøser blev aldrig kaldt andet end B1 og B2

min stedfars far hedder john, min stedfar hedder john og hans søn hedder john... komplet forvirring

kæresten gik engang i klasse med en pige der hed Anna Finger og læren hed Anna Beyer...

har desuden arbejdet i en fritidsordning hvor der var et tvillinge par (piger) den ene hed Mona og den anden hed Moni...

Anmeld

20. januar 2010

Dot D

Hejsa. Ja dette er godt nok sjovt at læse. Har selv prøvet noget forskelligt, jeg hedder Dot, og det har også givet mange sjove episoder, især før jeg blev gift. Der hed jeg Dot Dahlerup Kruse, altså Dot dk, det kunne der komme meget sjovt ud af. nu hedder jeg Dot Juel Dahlerup, så er det Dj Dahlerup, så vi fortsætter i forkortelserne. For mange år siden ville jeg søge ind på et gymnasium, og jeg talte med en sød dame længe, hun ville sende mig nogle papirer, og NØJ hvor jeg grinte, da jeg fik dem, der stod Bot Bollerup, gad vide hvad hun har tænkt, da hun skrev det

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

Dot D skriver:

Hejsa. Ja dette er godt nok sjovt at læse. Har selv prøvet noget forskelligt, jeg hedder Dot, og det har også givet mange sjove episoder, især før jeg blev gift. Der hed jeg Dot Dahlerup Kruse, altså Dot dk, det kunne der komme meget sjovt ud af. nu hedder jeg Dot Juel Dahlerup, så er det Dj Dahlerup, så vi fortsætter i forkortelserne. For mange år siden ville jeg søge ind på et gymnasium, og jeg talte med en sød dame længe, hun ville sende mig nogle papirer, og NØJ hvor jeg grinte, da jeg fik dem, der stod Bot Bollerup, gad vide hvad hun har tænkt, da hun skrev det

Ej, det er sgu sjovt det nvn du havde....næsten synd du ændrede det...vildt sødt og sjovt....

Anmeld

20. januar 2010

Dot D

Eva skriver:

Ej, det er sgu sjovt det nvn du havde....næsten synd du ændrede det...vildt sødt og sjovt....

fik også mange sjove kommentare på arbejdet. skulle en dag bestille nogle Velux gardiner, og hende jeg snakkede med kunne næsten ikke koncentrere sig for at grine, en uges tid senere skulle jeg bestille igen og fik fat i en anden sælger, og da hun hørte det var mig, grinte hun og sagde: dig har vi godt nok snakket meget om i kaffepausen jeg kan heldigvis kun grine af det i dag, men blev godt nok drillet meget som barn, det rimer på lidt for mange trælse ord.....En anden kunde sagde,: hvad hedder du?... Det kan man sgu da ikke hedde, hi hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.