Vis mig jeres puslebord!! (Gerne med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Malene84

Hey girls,

Vi har netop lige hentet denne hjem fra BabySam - Brio Wall - sys det er for fedt, at den kan klappes sammen og være "væk". Med to kommende børn, er det ikke plads vi har mest af - så at alle pusletingene kan være på badeværelset (så man slipper for at hente vand osv) er bare GUF for os. Virkelig glade for at denne løsning findes  det koster omkring 1699 - lige nu på tilbud til 1399 - og vi havde en masse gavekort dertil, så endte med at betale 250 kr - weeehuuu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tilmeldt skriver:

Eeeeijj, hvor er det bare super sødt..

Det er en god idé med lidt dekoration på væggene, synes jeg! Har selv omervejet noget med et lille digt eller sådan noget...

Stine 24+2

taak

ja ellers bluir det lidt kedeligt, ja det lyder da også super fedt

Anmeld

16. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tilmeldt skriver:

Den er jo fuldstændig fantastisk, den seng!!!!!!

Stine 24+2

taaak .. ja elsker den også baare er så glad for manden tog den med hjem..

Anmeld

16. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Her frederic's, købt i Kære Børn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2010

ditdot

Malene84 skriver:

Hey girls,

Vi har netop lige hentet denne hjem fra BabySam - Brio Wall - sys det er for fedt, at den kan klappes sammen og være "væk". Med to kommende børn, er det ikke plads vi har mest af - så at alle pusletingene kan være på badeværelset (så man slipper for at hente vand osv) er bare GUF for os. Virkelig glade for at denne løsning findes  det koster omkring 1699 - lige nu på tilbud til 1399 - og vi havde en masse gavekort dertil, så endte med at betale 250 kr - weeehuuu

Jeg kan faktisk rigtig godt lide jeres enkle puslebord, synes det er supersmart at man lige kan folde den ud. Vi bor i en lille lejlighed på 60 kvm så der skal virkelig tænkes smart når vi skal indrette os med en lille ny. Men den bliver nok nødt til at hænge i soveværelset da vores badeværelse er for lille og så skal der vel en lille kommode til hvor vand og bleer mm kan stå. Synes den er pænere end den som kan sidde på tremmesengen...hmm godt der stadig er lidt tid til at tænke på det hele...(14+5)

Anmeld

16. januar 2010

louise8723

Cris skriver:

Vi har meget lidt plads i lejligheden, så det bliver bare så en på tremmesengen...

hvor har du købt den henne?

Anmeld

16. januar 2010

karina pigen

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja min veninde har så været i det kreative hjørne, og hun fik lov at bestemme hvordan malou's vægge skulle se ud, da hun er tegner/maler. og dette er så resultatet

og puslebordet er et jeg fik af min mor

er du singsyg hvor er det flot.. den veninde må gerne komme fordi mig når det er der skal sætte børneværelse i stadn..  så floooot. og ik som alle andres.. specilt på den fede måde

Anmeld

16. januar 2010

Kløver

karina pigen skriver:

er du singsyg hvor er det flot.. den veninde må gerne komme fordi mig når det er der skal sætte børneværelse i stadn..  så floooot. og ik som alle andres.. specilt på den fede måde

Jeg syne sogså det er rigtig flot lavet

Anmeld

16. januar 2010

Kløver

Lige et tip, hvis man gerne vil have dekoration på væggen, så kan man hvis man kender nogen med en projekter(min mor har sådan en transportabel en) låne den, og bruge den til at tegne efter, bliver rigtig sødt, og man kan jo finde motiver på nettet.

man printer ud og tegner over på et stykke gennemsigtigt overheadspapir, og så har man noget at male efter

Jeg har tænkt mig at bruge metoden til at male et stort motiv med Peter Plys på børneværelset, når det skal sættes i stand

Anmeld

16. januar 2010

Maja84 skriver:

Lige et tip, hvis man gerne vil have dekoration på væggen, så kan man hvis man kender nogen med en projekter(min mor har sådan en transportabel en) låne den, og bruge den til at tegne efter, bliver rigtig sødt, og man kan jo finde motiver på nettet.

man printer ud og tegner over på et stykke gennemsigtigt overheadspapir, og så har man noget at male efter

Jeg har tænkt mig at bruge metoden til at male et stort motiv med Peter Plys på børneværelset, når det skal sættes i stand

Jeg er så heldig at jeg har tiltusket mig sådan en overhaet som lærene brugte i skolen! Fik den en gang jeg gik og malede på en skole, og den er blevet brugt en del til netop den slags!!

Stine 24+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.