Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger!
Jeg står og mangler lidt inspiration til at indrette værelset og især puslebordet... Har I nogle søde forslag eller andre gode fif?
Sæt meget gerne billede på!
Stine 24+2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er også nysgerrig! Kom, kom, kom...
God weekendSisley
Her er vores.
Er egentligt ret glad for det. Det er dejlig stort uden det virker voldsomt.
Vi har Hyacint puslekommode fra Babysam:
Babyafdelingen hos mig ser således ud... Jeg har bevidst valgt puslekommode, da den også kan bruges som almindelig kommode efterfølgende Puslekommoden er af modellen Nelly fra babysam.
K.h. Linda
Jeg følger lige med her - vi skal ud og finde et puslebord inden alt for længe...
Jeg har besluttet at købe det her når jeg nærmer mig:
2499 kr.
Vi har købt et i BabySam påudsalg det hedder Noah men har desværre ikk noget billede af det da det ikk er samlet endnu..
Jeg lurer også Vi skal forhåbentlig have en puslekommode! Dog kommer den til at stå i vores soveværelse og ikke på det kommende børneværelse. Vi gider ikke skulle gå ind i et andet rum midt om natten for at skifte. Når så han engang skal ind og sove på sit eget værelse og ikke skal skiftes om natten, kommer puslekommoden også derinde!
ja min veninde har så været i det kreative hjørne, og hun fik lov at bestemme hvordan malou's vægge skulle se ud, da hun er tegner/maler. og dette er så resultatet
og puslebordet er et jeg fik af min mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128