Vis mig jeres puslebord!! (Gerne med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

mor2piger

Loa skriver:

Uh er lige præcis den puslekommode jeg havde planer om at lillepigen skal have.....

Er du glad for dit? Noget specielt godt/dårligt ved det?

vi har det også. har intet negativt at sige om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Sofia

mor2piger skriver:

vi har også den puslekommode, og der er rigeligt plads i. alt min datters tøj ligger deri, og hun har meget

super super lækkert puslebord, jeg købte vores brugt til 1000 kr i super flot stand. det er perfekt puslehøjde, og dejligt stort og rummeligt, og et flot design

og så er der masser plads til at min store pige på 3 år også kan sidde derpå når vi pusler lillesøster

Mange tak for dit svar 

Anmeld

4. marts 2010

hc=k

Jeg vil også være med

Jeg har et pudslebord som jeg har fået af min venindes gamle chef. Det er gammelt og fra england, men det simpenthen bare lige hvad jeg altid havde ønsket mig

På en ene låge er der malet et billede af Peter kanin fra historien af samme navn og på kanten for oven er der så skrevet navnet på forfatteren.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2010

MyBaby

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja min veninde har så været i det kreative hjørne, og hun fik lov at bestemme hvordan malou's vægge skulle se ud, da hun er tegner/maler. og dette er så resultatet

og puslebordet er et jeg fik af min mor

Ej, hvor er det bare fantastisk smukke vægge - jeg er vildt misundelig! Bare man dog være mere kreativ! Det er virkelig sødt!

Anmeld

4. marts 2010

oo

Bavianis skriver:

Vi har faktisk 2 badeværelser, men de er bare så kantede. Så vi har tænkt os at købe dette puslebord, da vi så kan flytte lidt rundt på det, hvilket er ret smart.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med disse folde-pusleborde?

vi har også et folde ud puslebord, et som vi fandt i en kælder da min søster fik Carla for to et halvt år siden og det har fungeret helt perfekt, så gode erfaringer herfra - selvom det er min søsters erfaringer og ikke mine

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

MyBaby skriver:

Ej, hvor er det bare fantastisk smukke vægge - jeg er vildt misundelig! Bare man dog være mere kreativ! Det er virkelig sødt!

Det er jo desværre hende med den falske profil...

Hmm, hvordan mon det så er lavet - for det ser jo stadig super fint ud...

Anmeld

4. marts 2010

Risen

MyBaby skriver:

ja gid man vidste hvem der har lavet det .. Det er godt nok flot, og synd at hende der har brugt billedet har nakket det fra en fremmede.. ! 

Anmeld

4. marts 2010

Liljesilas

Hejsa.

Her kommer et billede af mit puslebord. Det skal lige siges at tøjet kommer væk når vi får købt et klædeskab til ham, og istedet sætter vi blå kasser ind på hylderne, så det ikke ser så rodet ud.

Hilsen Maya

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2010

Bavianis

Mia Maia skriver:

Det er jo desværre hende med den falske profil...

Hmm, hvordan mon det så er lavet - for det ser jo stadig super fint ud...

Er Malou Vilmas Nørgaards profil falsk??? Er det bare mig der er langsom eller hvad? Det havde jeg slet ikke fanget...

Anmeld

4. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Er Malou Vilmas Nørgaards profil falsk??? Er det bare mig der er langsom eller hvad? Det havde jeg slet ikke fanget...

Ej, det havde jeg da heller slet ikke fået med! Øv, hvor er det bare træls!

Er det for nylig, at hun er "afsløret"? Det er da slet ikke til at fatte!

Nina - som er skuffet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.