Vis mig jeres puslebord!! (Gerne med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Risen

Bavianis skriver:

Er Malou Vilmas Nørgaards profil falsk??? Er det bare mig der er langsom eller hvad? Det havde jeg slet ikke fanget...

Jeps den er desværre god nok.. Alle billederne er hentet fra en hjemmeside.. ! :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

MyBaby

Nå, men jeg vil da lige komme med mit bidrag også. Vi har valgt et væghængt puslebord, idet vi, selvom vi faktisk har et stort badeværelse, ikke har plads til et helt møbel! Den er købt i Bilka på tilbud til 700 kr (mener jeg!). Puslepuden er fra Ikea til 49 kr.

Jeg tror, vi bliver rigtig glade for denne løsning, idet det hænger lige overfor vasken, som I kan se og fordi der altid er dejligt varmt på badeværelset, hvorimod der jo på børneværelset er mere køligt, fordi man jo sover bedre, når det ikke er for varmt! Så den lille bliver ikke alt for kold, når man tager tøjet af osv! Jeg valgt netop dette væghængte puslebord, fordi jeg synes det er rigtig dejlig stort og rummeligt - især synes jeg, at hylderne og den lille bordplads ved siden af puslepladsen er rigtig gode!

Så jeg håber, at når den lille snart kommer, kommer det til at fungere så godt, som jeg forestiller mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Bavianis skriver:

Er Malou Vilmas Nørgaards profil falsk??? Er det bare mig der er langsom eller hvad? Det havde jeg slet ikke fanget...

Ja, prøv at tjekke en tråd der hedder ihh altså, eller noget i den stil...

Der bliver hun afsløret...

Jeg havde heller ingen mistanke, selvom jeg nu sidder og er bagklog...

Det er helt vildt trist...

Anmeld

4. marts 2010

Mia Maia skriver:

Ja, prøv at tjekke en tråd der hedder ihh altså, eller noget i den stil...

Der bliver hun afsløret...

Jeg havde heller ingen mistanke, selvom jeg nu sidder og er bagklog...

Det er helt vildt trist...

Hva fanden!?!? Det vidste jeg sq heller ik.. Hun har været meget aktiv her, synes jeg!? 

Stine 31+1

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Tilmeldt skriver:

Hva fanden!?!? Det vidste jeg sq heller ik.. Hun har været meget aktiv her, synes jeg!? 

Stine 31+1

Ja, også derfor jeg troede hun var god nok...

Hvorfor gider man bruge tid på at finde billeder af pusleplads og seng og soveværelse...

Kan så slet ikke forstå hvordan man kan finde på alt det sygdom, da "Malou" var indlagt - hvordan finder man på sådan noget..

Og jeg spurgte hende om nogen billeder af Malou, og hun svarer jo på det hele...

Kan bare stadig ikke forstå hvordan hun har gjort med det profilbillede hun havde på et tidspunkt, hvor hun læner sig ned over "Malou", for det er jo ikke den mor som er mor til Ellie som hun har brugt...

Den her ramte virkelig også mig...

Anmeld

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er vores så - og hvis jeg ellers får taget mig sammen så kommer denne uro op og hænge over den på et tidspunkt...

Kh Rosa

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Rosa skriver:

Her er vores så - og hvis jeg ellers får taget mig sammen så kommer denne uro op og hænge over den på et tidspunkt...

Kh Rosa

Uh elsker de små kurve under........ Det er lige mig sådan noget opbevaringshyggeri....

Anmeld

24. januar 2011

lgamborg

Hej,

Jeg har et Nelly puslebord fra Babysam... og det er faktisk til salg for 700 kr. (nypris 1.400,-). Jeg har været superglad for det, specielt at der er plads ved siden af puslepuden til numseklude, creme m.v. - det er ret rart.

Kh. Lene
Mor til Oscar på 4 år og Frederik på 22 måneder 

Anmeld

10. juli 2012

Lou

Zette skriver:

Jeg har besluttet at købe det her når jeg nærmer mig:

2499 kr.

Fald lige over denne gamle tråd... hvor er dette puslebord fra? Det vildt flot!

Anmeld

10. juli 2012

smokin

Lou skriver:

Fald lige over denne gamle tråd... hvor er dette puslebord fra? Det vildt flot!

Det var fra babysam, og jeg endte faktisk med at købe det. Det var dog det værste bras EVER og jeg fik mine penge tilbage for det. Skufferne faldt hele tiden sammen og kunne intet holde til. Alt i alt et rigtig skodbord  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.