Vis mig jeres puslebord!! (Gerne med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Cris

louise2730 skriver:

hvor har du købt den henne?

Min mand har lavet den

Men jeg blev inspireret af en der ligner den her, jeg tror, den er fra Brio. Jeg så den i en babybutik i Kbh til 499kr og jeg spurgte min mand, om han ikke kunne lave en der ligner og det kunne han jo. Den skulle males en gang til, men det er så nogle projekter som jeg tror, at der aldrig ville ske :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

CharlotteG

Tilmeldt skriver:

Naaiijj, for fa'n hvor er det lækkert!!!!!

Ææælsker gamle møbler!!!

Stine 24+2

Takker

Anmeld

17. januar 2010

CharlotteG

ViolaFie skriver:

Det er simpelthen så flot, virkelig virkelig flot. Formentlig er det ikke et jeg kan købe... tænker det er et du har arvet eller lignende??? ;-)

Takker. Nej den er ikke til salg vi bruger det selv til vores lille pige som kun er 4 mdr så hun kan bruge det i mange år i endnu.

Nej det er ikke ikke et jeg har arvet.  Jeg har købt den i DBA for 1000 kr og malet den og så har vi sat et ekstra stykke på 10 cm på, så de blev lidt dybere i toppen.

Mange hilsen

Charlotte

Anmeld

17. januar 2010

CharlotteG

Tutter skriver:

Hvor er det købt henne? Det er super smukt

Vi har købt den på DBA for 1000 kr, malet den og sat et stykke på 10 cm på,  for at gøre pladen i toppen dybere.

Mange hilsen

Charlotte

Anmeld

17. januar 2010

NoName

Zette skriver:

Jeg har besluttet at købe det her når jeg nærmer mig:

2499 kr.

Det er super flot, hvor har du fundet det???

Anmeld

17. januar 2010

nannanadja

til romeo s  værelset har jeg købt noget flot tapet med velur og blank på også har jeg købt elefantens vuggevise (til ære for min engel noah)

jeg er godt tilfreds med hans pusleplads nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

karina pigen skriver:

er du singsyg hvor er det flot.. den veninde må gerne komme fordi mig når det er der skal sætte børneværelse i stadn..  så floooot. og ik som alle andres.. specilt på den fede måde

tusind tak

jamen du siger bare til ja det er ikke osm alle andres, det er også det jge elsker

Anmeld

17. januar 2010

smokin

noname skriver:

Det er super flot, hvor har du fundet det???

i Babysam - men det kan muligvis findes billigere på nettet.

Anmeld

21. januar 2010

Jeg synes ik rigtigt at jeg kan se jeres blespand!?! Er den unødvendig?? Jeg har fået en i sådan en gratis pakke, og regnede med at den skulle bruges, hvis den fungerer altså!?

Stine  25+1

Anmeld

22. januar 2010

lulle1985

nannanadja skriver:

til romeo s  værelset har jeg købt noget flot tapet med velur og blank på også har jeg købt elefantens vuggevise (til ære for min engel noah)

jeg er godt tilfreds med hans pusleplads nu

åhh hvor har du købt den sticker med elefantens vuggevise? det er den sang jeg synger for min den lille i maven så det kunne simpelthen passe perfekt til den lilles værelse?

knus louise 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.