Vis mig jeres puslebord!! (Gerne med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Mca<3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja min veninde har så været i det kreative hjørne, og hun fik lov at bestemme hvordan malou's vægge skulle se ud, da hun er tegner/maler. og dette er så resultatet

og puslebordet er et jeg fik af min mor

Øjs hvor flot altså   Må jeg lige låne den veninde   Hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mammi ,,, skriver:

Øjs hvor flot altså   Må jeg lige låne den veninde   Hi hi

hihi tak, ja skulle godt lige vænne mig til det var gul, der var på væggen hehe.. men ja er også meget glad for det

Du skal være velkommen

Anmeld

15. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

og så lige et billed af malou's seng hos moar og far.. som hun dog kun bruger sjældent

ja elsker sommerfugle

Anmeld

15. januar 2010

Becks

Malou Vilma Nørgaard skriver:

og så lige et billed af malou's seng hos moar og far.. som hun dog kun bruger sjældent

ja elsker sommerfugle

Hvor er sengen fra? Sys den er super smuk

Anmeld

15. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Hvor er sengen fra? Sys den er super smuk

hej den er fra usa. min mand hentede den hjem, da han skulle der over i en uge med sin bedste ven.. så desværre, det var sådan en der ikke var særlig mange af, sagde hende der solgte den til mathias, .. .. men tak, ja den er vildt smuk.. meget anderledes..  knus

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Virkelig flotte bud på puslepladser og sengearrangementer... 

Jeg glæder mig til at vælge hvilket et vi skal have, når vi kommer lidt tættere på... 

Anmeld

15. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Rosa skriver:

Virkelig flotte bud på puslepladser og sengearrangementer... 

Jeg glæder mig til at vælge hvilket et vi skal have, når vi kommer lidt tættere på... 

det kan jeg godt forstå, der er bare heller ikke noget bedre end at gå ud og vælge ting til sin gldklump

Anmeld

15. januar 2010

Mumto3

Ih, altså bliver helt misundelig på jeres super flotte arrangementer! Der har før været tråde herinde med børneværelse,og jeg blvier bare så inspireret. På trods af at vi har 3 børn, har jeg aldrig indrettet et børneværelse Men nu er vi flytttet  i hus og på et eller andet tidspunkt skal vores lille pige ikke sove inde i soveværelset mere, så nu begynder jeg også at indrette pigeværelse!!!JEps jeg glæder mig

Jeg har sagt til manden at det altså tager et par måneder. JEg skla jo nå at nyde processen!!! men så håber jeg også på et flot og dejligt resultat.

Anmeld

15. januar 2010

vatten

Mathias er efterhånden så stor, at jeg ikke har brug for et puslebord med det hele. Så nu bruger jeg bare toppen af vaskemaskinen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2010

CharlotteG

Her er vores puslebord. Er super glad for det. :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.