Vis mig jeres puslebord!! (Gerne med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Sandra09

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

3drenge

Vi har puslebord på værelset, da der ikke er plads på badeværelset. Troede det ville blive rigtig træls, da vi de andre 2 gange boede i et andet hus, hvor der var fin pusleplads på badeværelset og synes det var rigtig dejligt, men må sige det fungere rigtig fint sådan her også

Anmeld

15. januar 2010

lukasogsilas skriver:

Vi har puslebord på værelset, da der ikke er plads på badeværelset. Troede det ville blive rigtig træls, da vi de andre 2 gange boede i et andet hus, hvor der var fin pusleplads på badeværelset og synes det var rigtig dejligt, men må sige det fungere rigtig fint sådan her også

Rigtig sprød sengerand!!!    Hvor er den fra??

Stine 24+2

Anmeld

15. januar 2010

3drenge

Ja den er rigtig fed Købte den i en netbutik imens jeg var gravid, kan desværre ikke huske hvilken, men gogglede sengerend og kiggede nogle forskellige butikker igennem. Den er rigtig tyk som man nok kan se og den er i ét stykke, der er ikke mange sutter der kan ryge igennem der, når vi når den tid, hvor han begynder på detmener den kostede 300kr

Anmeld

15. januar 2010

3drenge

15. januar 2010

3drenge

undskyls jeg sådan skriver hele tiden, men her kan den også købes og det er den uden de gule blomster på til 398

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=787

Anmeld

15. januar 2010

Pige2009

Tilmeldt skriver:

Dén har jeg nemlig også forælsket mig i!

Er du glad for den? Jeg tænker at det er super smart med skuffer i!?

Stine 24+2

Jeg er SÅ glad for den, for skufferne er bare super dybe og rummelige. Min tømrerven der samlede den sagde tilligemed at den var lavet meget robust og stabilt 

Og så kan man endda også få støvsugeren ind under den Kan varmt anbefale den

Knus.

Anmeld

15. januar 2010

Cris

Ja, den er smart din sengerand! Men falder den ikke, når barnet putter fødderne på den?  Min søn falder i søvn nogle gange mens han hygger og snakker og leger med en eller anden bil i tremmesengen og meget tit har han fødderne oppe på sengeranden.

Anmeld

16. januar 2010

Sofia

CharlotteG skriver:

Her er vores puslebord. Er super glad for det. :-)

Det er simpelthen så flot, virkelig virkelig flot. Formentlig er det ikke et jeg kan købe... tænker det er et du har arvet eller lignende??? ;-)

Anmeld

16. januar 2010

Kløver

Jeg kunne godt tænke mig dette fra ikea når det er vores tur

Billeder er taget fra ikeas hjemmeside

Synes det ser praktisk ud,og så vidt jeg ved kan man bruge den som kommode bagefter, og højskabene kan også bruges seperat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.