Har jeg pakket det hele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Haha, kan virkelig ikke fordrage dem! Min mor mente også at jeg ville hoppe i gravilitetstrusser, men sagde fra starten NEJ... Og har heldigvis ikke haft problemer med mit almindelige undertøj Så shhhh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

eliasogmor

KatrineR skriver:

Jeg skal bare SLET IKKE spise Yoghurt (Tror det staves sådan)

Af en eller anden grund kan jeg bare slet ikke spise det, det vokser bare i min mund, så hellere leve af vand og luft.. hehe...

Men husker at pakke dankortet med, så kan manden smutte i kiosken hvis det er slemt.. eller ned i min yyyyyyndlings sandwich-shop som kun ligger 5 min derfra

kolding sygehus tager ikke visa electron..og første gang jeg var ude at gå, ville jegbare have chokolade..men havde ingen penge i pungen.... sur mås altså.....

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Men jeg må indrømme jeg allerede hoppede i gravilitetstøjet i uge 10 Men de der mormortrusser, nej tak.. Så hellere gå uden! (Hvilket heldigvis heller ikke blev tilfældet) Hihi

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

eliasogmor skriver:

kolding sygehus tager ikke visa electron..og første gang jeg var ude at gå, ville jegbare have chokolade..men havde ingen penge i pungen.... sur mås altså.....

Ej det er da osse for dårligt at de ikke tager imod det på et sygehus..

det er jo ikke alle mennesker der ejer et Dankort..

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

KatrineR skriver:

Ej det er da osse for dårligt at de ikke tager imod det på et sygehus..

det er jo ikke alle mennesker der ejer et Dankort..

skældte også ud-.....

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

eliasogmor skriver:

enig.... og så den der fede yougurt de har på kolding sygehus...ad...

Ja lige præcis, maden der ellers blev serveret var egentlig ok, men øj hvor var jeg glad for jeg lige havde lidt småpenge til indimellem måltiderne da hehe ...

Det værste ved Kolding Sygehus er at man skulle gå så langt for at komme hen til automaterne og kiosken, og så når man lige har født, pyh jeg sendte manden afsted et par gange, for lidt øm var man da! hehe ..

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

Sussie&Lilje skriver:

Ja lige præcis, maden der ellers blev serveret var egentlig ok, men øj hvor var jeg glad for jeg lige havde lidt småpenge til indimellem måltiderne da hehe ...

Det værste ved Kolding Sygehus er at man skulle gå så langt for at komme hen til automaterne og kiosken, og så når man lige har født, pyh jeg sendte manden afsted et par gange, for lidt øm var man da! hehe ..

ja der er jo mega langt , mener turen tog en 30-35 min..man gik jo ikke så hurtig...og skulle jo holde pause også...

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Men jeg må indrømme jeg allerede hoppede i gravilitetstøjet i uge 10 Men de der mormortrusser, nej tak.. Så hellere gå uden! (Hvilket heldigvis heller ikke blev tilfældet) Hihi

Jeg har slet ikke måttet investere så meget i ventetøj, har kun købt to par bukser, og fået en bluse. ellers har jeg købt de ekstra lange toppe fra vero moda/only til at have indenunder mit "alm tøj" det har været super at spare på det område syns jeg

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Jeg har slet ikke måttet investere så meget i ventetøj, har kun købt to par bukser, og fået en bluse. ellers har jeg købt de ekstra lange toppe fra vero moda/only til at have indenunder mit "alm tøj" det har været super at spare på det område syns jeg

Jeg bruger også meget de lange toppe fra only Og med en åben trøje udover fra vero moda og H&M, men bukserne og lidt bluser og kjoler har jeg da blevet nødt til at købe!

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

eliasogmor skriver:

ja der er jo mega langt , mener turen tog en 30-35 min..man gik jo ikke så hurtig...og skulle jo holde pause også...

hold da op.. kolding må da godt nok have et stort patienthotel så.. 30-35min

I Randers er der max 50m fra værelset og hen til elevatoren og derefter igen max 50m til hotelkiosken ..

Men hvis man vil hen i kiosken der hører til selve sygehuset (som er meget større og har større sortiment) skal man dog osse gå et pænt stykke. Men det er der jo ikke behov for hvis man bare lige mangler chokolade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.