Har jeg pakket det hele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

MoarTNoah

Tullen85 skriver:

Det er allerede gjort hehe :-D

Så bare du var fra østjylland, ikke så god til postnumre.. jeg skal føde på skejby... :-)

Det er tæt på at jeg osse skulle føde på skejby, ligger liiige på grænsen mellem kommunerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Er pakket nu ..

Har jo pakket håndklæder, så hvorfor ikke noget at vaske mig i.. hehe. altså altså..

Smiler Det er ikke lige alt man husker Jeg er i uge 32 nu, jeg glæder mig helt til at pakke min taske - men det er lidt tidligt endnu, synes jeg

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

mor_sabina skriver:

Jeg tror jeg havde nok i den pakke, men det er da fint med lidt ekstra, for en sikkerhedsskyld.

Held og lykke

Gutti Gutti - Tager lidt ekstra med ...

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Jeg har ledt som en gal i min kasse efter trusser nu, men jeg må indse at jeg altså har levet for mange år med g-streng, så jeg må ud og investere i trusser/hipsters.. hehe...

Der er både tv og dvd på værelset, så vi må bare pakke lidt film med i stedet ..

UPS! Jeg havde da slet ikke tænkt på trusser eller hipsters til efter fødslen Jeg har altid brugt g-streng og så med g-strengs trusseindlæg eller tampon... Pyyh, sørme godt I skriver det her, så jeg lige må ud at købe trusser Hihi...

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sussie&Lilje skriver:

Ah hvor lækkert, ja gør det, der var nemlig kun et tvrum der hvor vi var, og synes ikke jeg gad sidde derude med prinsessen, kæresten og en masse andre ..

Der er osse tv-alrum ved os, men det gider jeg heller ikke bruge, kun hvis hele familien kommer på besøg på samme tid, så bliver vi NØDT til det (5 forældre - 5 søskende - 3 svigerinder/svoger)

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Smiler Det er ikke lige alt man husker Jeg er i uge 32 nu, jeg glæder mig helt til at pakke min taske - men det er lidt tidligt endnu, synes jeg

Ja jeg har heller ikke villet pakke før nu, af frygt for at blive alt for utålmodig i sidste ende (en af mine meeeget dårlige vaner )

Det haster jo heller ikke mere end det jager

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Ja jeg har heller ikke villet pakke før nu, af frygt for at blive alt for utålmodig i sidste ende (en af mine meeeget dårlige vaner )

Det haster jo heller ikke mere end det jager

Nej, det er rigtigt Meeeen synes nu allerede jeg er meget utålmodig Men det er bedst han bliver derinde nogle uger endnu

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

UPS! Jeg havde da slet ikke tænkt på trusser eller hipsters til efter fødslen Jeg har altid brugt g-streng og så med g-strengs trusseindlæg eller tampon... Pyyh, sørme godt I skriver det her, så jeg lige må ud at købe trusser Hihi...

PRÆCIS! Jeg kom først til at tænke over det igår da jeg læste et indlæg herinde.. Man kan få nogen rigtig lækre nogen i en 3pak i H&M til 99,- Organic cotton.. suuuper lækre, bruger dem i g-streng, men har købt 3 par i hipsters idag, samme mærke - samme kvalitet. (Da jeg ikke bryder mig om "bedstemortrusser" og syntes ikke der er nok stof i en hotpants hvis man skal have bind i )

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Nej, det er rigtigt Meeeen synes nu allerede jeg er meget utålmodig Men det er bedst han bliver derinde nogle uger endnu

Hehe.. det er af at sidde herinde hele tiden og læse om alle andres dejlige unger.. Har hvertfald påvirket mig kan jeg mærke..

Anmeld

2. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tullen85 skriver:

Det er allerede gjort hehe :-D

Så bare du var fra østjylland, ikke så god til postnumre.. jeg skal føde på skejby... :-)

Jeg kan SLET ikke finde ud af hvad man skal have med når man skal føde på Skejby

Min jordemoder er tilknyttet Silkeborg, så hun kan bare ikke give mig info overhovedet HJÆÆLP...

Og jeg kan heller ikke finde ud af hvad der er på hotellet og hvad det koster for manden etc. Synes jeg har forsøgt mig på hjemmesiden, men uden synderligt godt resultat!?

Knus Caroline som også skal føde på Skejby selvom hun bor i Silkeborg kommune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.