Har jeg pakket det hele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

eliasogmor

KatrineR skriver:

hold da op.. kolding må da godt nok have et stort patienthotel så.. 30-35min

I Randers er der max 50m fra værelset og hen til elevatoren og derefter igen max 50m til hotelkiosken ..

Men hvis man vil hen i kiosken der hører til selve sygehuset (som er meget større og har større sortiment) skal man dog osse gå et pænt stykke. Men det er der jo ikke behov for hvis man bare lige mangler chokolade

kiosken ligger i den ene ende og hotellet i den anden ende...selve hotellet har ikke en kiosk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MoarTNoah

eliasogmor skriver:

kiosken ligger i den ene ende og hotellet i den anden ende...selve hotellet har ikke en kiosk...

æv hvor dårligt egentligt!

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

KatrineR skriver:

æv hvor dårligt egentligt!

Ja det var rigtig surt, det er en god lang tur, specielt når man lige har født, der føles hvert skridt som om man tager 5 ... det er skisme hårdt.

Anmeld

2. januar 2010

Rasmine

Du mangler et fladjern, eller 2, spørg bare Tynen.

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sussie&Lilje skriver:

Ja det var rigtig surt, det er en god lang tur, specielt når man lige har født, der føles hvert skridt som om man tager 5 ... det er skisme hårdt.

heh.. ser jeg ikke ligefrem frem til.. men alt det andet opvejer, er jeg sikker på

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Mebach skriver:

Du mangler et fladjern, eller 2, spørg bare Tynen.

Hehe... plejer godt at kunne styre garnet med en elastik, men der er jo dem der ikke har verdens nemmeste hår.. hehe

Anmeld

2. januar 2010

Emja

Mit råd er at pakke en hårtørre ned. Ikke til håret, men til når du har været på toilet og måske ikke vil tørre alt for meget med papir. Så skyller man sig lige i badet og tørre sig med hårtørren.

Anmeld

2. januar 2010

Majbriteriksen

Hej

Jeg mener ikke at du behøver at tage håndklæder med, det tror jeg bestemt at de havde på pthotellet i Randers.

Jeg håber at du bliver lige så glad for opholdet som vi var. Der er et fantastisk personale, og maden er i top. Værelset er super lækkert med alt hvad man behøver.

Vi boede der i 14 dage, min kæreste og jeg, da vores 1 fødte kom 6 uger før tid (Marts 2007) Han betalte 180 for overnatningen med morgenmad og 60 for middag og 65 for aften. Jeg mener at vi betalte lige omkring 5000 kr ved afgangen, men vi havde også bedt vores gæster om at spise med os, det er nemt at have gæster til aftensmad der, bestil og betal, så har man fået ordet en masse af barselsbesøgene.

Håber du får en lige så god oplevelse som vi havde.

Majbrit ( som desværre ikke fik lov til at komme på patienthotellet med nr. 2)

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Emja skriver:

Mit råd er at pakke en hårtørre ned. Ikke til håret, men til når du har været på toilet og måske ikke vil tørre alt for meget med papir. Så skyller man sig lige i badet og tørre sig med hårtørren.

Det lyder som et rigtig godt råd, det vil jeg hvertfald gøre brug af hvis der er behov for det.. havde slet ikke tænkt i de baner..

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Majbriteriksen skriver:

Hej

Jeg mener ikke at du behøver at tage håndklæder med, det tror jeg bestemt at de havde på pthotellet i Randers.

Jeg håber at du bliver lige så glad for opholdet som vi var. Der er et fantastisk personale, og maden er i top. Værelset er super lækkert med alt hvad man behøver.

Vi boede der i 14 dage, min kæreste og jeg, da vores 1 fødte kom 6 uger før tid (Marts 2007) Han betalte 180 for overnatningen med morgenmad og 60 for middag og 65 for aften. Jeg mener at vi betalte lige omkring 5000 kr ved afgangen, men vi havde også bedt vores gæster om at spise med os, det er nemt at have gæster til aftensmad der, bestil og betal, så har man fået ordet en masse af barselsbesøgene.

Håber du får en lige så god oplevelse som vi havde.

Majbrit ( som desværre ikke fik lov til at komme på patienthotellet med nr. 2)

.. Jeg havde læst at der var andre herinde der havde klaget lidt over at de håndklæder der er på pthotellet ikke er specielt store, og da jeg er fan af store håndklæder valgte jeg at pakke et ned

Dejligt med lidt priser på, mente bare at han kun skulle betale for maden, men det er nu ikke fordi at det er dyrt alligevel ..

Ja vi har osse fået et rigtig godt indtryk af pthotellet, og glæder os meget til at skulle bo der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.