Har jeg pakket det hele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

TbCp

KatrineR skriver:

Hej alle dejlige kvinder

Nu har jeg termin om 4 dage, så jeg syntes det var på tide at få pakket "tasken", MEN jeg er bare i tvivl om der er noget jeg mangler, om jeg har taget for meget med, eller om jeg rent faktisk har præsteret at pakke lige dét jeg skal (for en gangs skyld.. haha).

Jeg har læst hvad i andre har skrevet herinde, og er derfor kommet frem til hvad jeg har pakket

Det skal lige siges at vi skal bo 2 dage på patienthotellet efter fødsel.

Til mig:

hjemmesko

3 par hipsters

2 par sokker

1 ammebh

1 pyjamas

1morgenkåbe/housecoate

1 jogginsæt

1 par bukser

1 bluse

1 top

1 trøje

I min toilettaske:

mascara

eyeliner

deo

håndcreme

læbepomade

natbind

håndklæde

tand -børste/pasta

Hår -børste/tørrer/elastikker/bøjle

ammeindlæg.

Til lillemanden:

bleer

6 stofbleer

2 par sokker

2 par strømpebukser

1 hue

1 striktrøje

1 sæt joggintøj

1 par sutsko

2 t-shirts

3 bodyer

1 underbuks.

Håber i lige kan se hvis jeg mangler et eller andet

Katrine 39+3

Tenas kæmpe bind/bleer!

Jeg kunne ikke have nøjes med natbind, blødte alt for meget.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MoarTNoah

TbCp skriver:

Tenas kæmpe bind/bleer!

Jeg kunne ikke have nøjes med natbind, blødte alt for meget.  

Har fået at vide at der er frit forbrug af bind, og de er den store størrelse, så natbindene er egentlig bare i tilfælde af at jeg ikke bløder så meget..

Anmeld

2. januar 2010

Anja.t

Jeg blødte ikke så voldsomt, så jeg var meget glad for mine egne bind, der er tyndere end hospitalets. Jeg kan huske, at det gjorde noget ondt at sidde ned med tykke bind der trykkede. Jeg var også ret glad for at jeg havde taget blødt toiletpapir med selv.

Håber du får en god fødsel

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Anja.t skriver:

Jeg blødte ikke så voldsomt, så jeg var meget glad for mine egne bind, der er tyndere end hospitalets. Jeg kan huske, at det gjorde noget ondt at sidde ned med tykke bind der trykkede. Jeg var også ret glad for at jeg havde taget blødt toiletpapir med selv.

Håber du får en god fødsel

Uh, blødt toiletpapir.. Jeg er simpelthen så hys med at det skal være det rigtige toiletpapir (Ekstra blødt og gerne med 20 lags hvis det fandtes ) kæresten kommer hjem med når han har handlet ind, så SUPER god ide - jeg tager da en rulle af mit eget "rigtige" toiletpapir med.. hehe

Anmeld

3. januar 2010

lotte32

Måske en sut til baby  

Anmeld

3. januar 2010

Corn

Da jeg fødte nr. 1 i 2005 i Randers, fik jeg udleveret en flaske til at skylle med efter toiletbesøg.

På hotellet var der (dengang?) frit forbrug af deres undertøj, og bind og bleer, håndklæder, vaskeklude osv

Vi betalte for manden, både overnatning og spisning, men det var bare så nemt at melde ham til de måltider han spiste med mig og bebs.

Det var ret nyt, hotellet, dengang og da vi fik nr. 2 kom vi ikke derover, men tog direkte hjem.

Men rigtig gode forhold.

Anmeld

3. januar 2010

Heidi.

Husk BIND.... Dem på hospitalet er KÆMPE...

Anmeld

3. januar 2010

Mutti2B

Måske en liste med telefonnumre på de folk I vil kontakte når vidunderet er født. 

Lav evt. en gruppe-liste på mobilen. Det kan spare tid og så er I sikre på at I ikke glemmer nogen

Anmeld

3. januar 2010

BellaT

Mebach skriver:

Du mangler et fladjern, eller 2, spørg bare Tynen.

Ja og hårnåle og hårtørrer og makeup-kuffert og hudplejeserien og ugeblade (Ude Og Hjemme, selvfølgelig)..Ha Ha. 

Tynen har altså den bedste pakkeliste ever... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.