mor_sabina skriver:
Uha hvor er det tæt på nu
Jeg synes det lyder til du har det vigtigste.
Evt. musik til fødslen (fødte selv til Jason Mraz- Im Yours, som var på repeat
)
Lidt frugt, kiks til din hjælper.
Ammeindlæg (Pigeon er bedst efter min mening)
Flere stofbleer
Bleer er der faktisk vist på sygehuset. (ihvertfald en startpakke)
- og ti sidst det bedste råd jeg fik, få så mange gæster på patienthotellet som muligt, der er du fri for selv at skulle lave kaffe og gøre huset klar til gæster.
Held og lykke
Vi køber ind så manden får en lækker madpakke med, han får jo ingenting at spise under fødslen, og lidt ekstra hvis jeg ikke kan lide det mad jeg nu skulle få.. ville ikke risikere at skulle være sulten.
Vi køber osse noget champagne til bagefter
...
Har overvejet musik, men der skulle vist være radio på fødestuen, det ville være fint med mig
..
Vi har allerede sagt til folk at de IKKE er velkommen hjemme hos os den første tid, derfor vi osse har valgt at være 2 dage på hotellet hvor folk kan komme, for vi har erfaret at selvom der ikke er en lille er det ikke alle der respekterer at de altså er i et fremmed hjem, og vi gider bare IKKE stå med et kæmpe rod når folk er taget hjem!
Har ammeindlæg, men skal have købt flere, skriver pigeon og flere stofbleer på min liste
..
Ved du hvor mange bleer der er i en startpakke? Vi fik nemlig at vide at vi ville få en startpakke men at der ikke var nok bleer til 2 dage, og så skulle vi købe nogen selv nemlig, men jeg nægter at købe dem til de priser de sælger dem til på hotellet, men hvis vi ikke har med selv ville det jo nok ende med at vi købte dem der alligevel...