Har jeg pakket det hele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

PRÆCIS! Jeg kom først til at tænke over det igår da jeg læste et indlæg herinde.. Man kan få nogen rigtig lækre nogen i en 3pak i H&M til 99,- Organic cotton.. suuuper lækre, bruger dem i g-streng, men har købt 3 par i hipsters idag, samme mærke - samme kvalitet. (Da jeg ikke bryder mig om "bedstemortrusser" og syntes ikke der er nok stof i en hotpants hvis man skal have bind i )

Tak, det må jeg lige ind og se på i morgen- da jeg alligevel skal derind Ej, det er næsten pinligt- havde overhovedet ikke tænkt over det ! Men havde da tænkt så langt at jeg har købt natbind Hihi... Men NEJ TAK til mormortrusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Hehe.. det er af at sidde herinde hele tiden og læse om alle andres dejlige unger.. Har hvertfald påvirket mig kan jeg mærke..

Ja, det har sikkert også noget med det at gøre Men er super glad for Baby.dk

Anmeld

2. januar 2010

SHERO

Caroline86 skriver:

Jeg kan SLET ikke finde ud af hvad man skal have med når man skal føde på Skejby

Min jordemoder er tilknyttet Silkeborg, så hun kan bare ikke give mig info overhovedet HJÆÆLP...

Og jeg kan heller ikke finde ud af hvad der er på hotellet og hvad det koster for manden etc. Synes jeg har forsøgt mig på hjemmesiden, men uden synderligt godt resultat!?

Knus Caroline som også skal føde på Skejby selvom hun bor i Silkeborg kommune

Jeg fandt denne her "liste" på skejbys hjemmeside, ved ikke om den hjælper lidt...

http://www.skejby.dk/afdelinger/gyn%c3%a6kologisk-obstetrisk++afdeling+y/f%c3%b8deafdelingen/graviditet,+f%c3%b8dsel+og+barsel/f%c3%b8dsel/hvad+skal+i+have+med

Men kan ikke helt tyde om det er bleer til hjemrejse, eller til hele "opholdet". Hmm, må nok hellere pakke flere end jeg allerede har gjort... Men synes bestemt heller ikke det er til at finde ud af, og min JM er bestemt ikke særlig god til at informere om noget om helst...

Anmeld

2. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tullen85 skriver:

Jeg fandt denne her "liste" på skejbys hjemmeside, ved ikke om den hjælper lidt...

http://www.skejby.dk/afdelinger/gyn%c3%a6kologisk-obstetrisk++afdeling+y/f%c3%b8deafdelingen/graviditet,+f%c3%b8dsel+og+barsel/f%c3%b8dsel/hvad+skal+i+have+med

Men kan ikke helt tyde om det er bleer til hjemrejse, eller til hele "opholdet". Hmm, må nok hellere pakke flere end jeg allerede har gjort... Men synes bestemt heller ikke det er til at finde ud af, og min JM er bestemt ikke særlig god til at informere om noget om helst...

jo, fandt godt den liste, men synes godt nok ikke den er for spændende

Må tale med min jordemoder om ikke hun har en liste med generelle ting som er gode at have med... og så spørge dem på Skejby hvad der er specifikt for dem... Tænk at det skal være så besværligt når der samtidig på nettet findes 100-vis af "det her skal du købe til baby" lister

knus

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

Sussie&Lilje skriver:

Og småpenge er også rart at have på sig hvis du lige står og skal hen og have lidt enten at spise eller drikke når der ikke er spisetider (der var godt nok fri yoghurt osv der hvor jeg fødte, men det er ikke altid noget man har lyst til) ..

enig.... og så den der fede yougurt de har på kolding sygehus...ad...

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Caroline86 skriver:

Jeg kan SLET ikke finde ud af hvad man skal have med når man skal føde på Skejby

Min jordemoder er tilknyttet Silkeborg, så hun kan bare ikke give mig info overhovedet HJÆÆLP...

Og jeg kan heller ikke finde ud af hvad der er på hotellet og hvad det koster for manden etc. Synes jeg har forsøgt mig på hjemmesiden, men uden synderligt godt resultat!?

Knus Caroline som også skal føde på Skejby selvom hun bor i Silkeborg kommune

PUHA.. kan ikke rigtig hjælpe dig.. vi har været på rundtur på fødegangen + patienthotellet i Randers hvor vi fik en rigtig god ide om hvordan det ville være at bo der. Og så har vi fået nogen tips og ideér fra jordmoderen osse..

Prøv evt. at ringe til patienthotellet og høre ad, jeg mener ikke det koster noget for min kæreste at bo på hotellet, men maden koster.

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Ja, det har sikkert også noget med det at gøre Men er super glad for Baby.dk

det er jeg osse helt vildt!

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Tak, det må jeg lige ind og se på i morgen- da jeg alligevel skal derind Ej, det er næsten pinligt- havde overhovedet ikke tænkt over det ! Men havde da tænkt så langt at jeg har købt natbind Hihi... Men NEJ TAK til mormortrusser

HØRT! HEHE

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

HØRT! HEHE

Haha, kan virkelig ikke fordrage dem! Min mor mente også at jeg ville hoppe i gravilitetstrusser, men sagde fra starten NEJ... Og har heldigvis ikke haft problemer med mit almindelige undertøj Så shhhh...

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

eliasogmor skriver:

enig.... og så den der fede yougurt de har på kolding sygehus...ad...

Jeg skal bare SLET IKKE spise Yoghurt (Tror det staves sådan)

Af en eller anden grund kan jeg bare slet ikke spise det, det vokser bare i min mund, så hellere leve af vand og luft.. hehe...

Men husker at pakke dankortet med, så kan manden smutte i kiosken hvis det er slemt.. eller ned i min yyyyyyndlings sandwich-shop som kun ligger 5 min derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.