Har jeg pakket det hele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Ox.

KatrineR skriver:

Hej alle dejlige kvinder

Nu har jeg termin om 4 dage, så jeg syntes det var på tide at få pakket "tasken", MEN jeg er bare i tvivl om der er noget jeg mangler, om jeg har taget for meget med, eller om jeg rent faktisk har præsteret at pakke lige dét jeg skal (for en gangs skyld.. haha).

Jeg har læst hvad i andre har skrevet herinde, og er derfor kommet frem til hvad jeg har pakket

Det skal lige siges at vi skal bo 2 dage på patienthotellet efter fødsel.

Til mig:

hjemmesko

3 par hipsters

2 par sokker

1 ammebh

1 pyjamas

1morgenkåbe/housecoate

1 jogginsæt

1 par bukser

1 bluse

1 top

1 trøje

I min toilettaske:

mascara

eyeliner

deo

håndcreme

læbepomade

natbind

håndklæde

tand -børste/pasta

Hår -børste/tørrer/elastikker/bøjle

ammeindlæg.

Til lillemanden:

bleer

6 stofbleer

2 par sokker

2 par strømpebukser

1 hue

1 striktrøje

1 sæt joggintøj

1 par sutsko

2 t-shirts

3 bodyer

1 underbuks.

Håber i lige kan se hvis jeg mangler et eller andet

Katrine 39+3

Super god taske .. Pak endeligt godt med trusser, de har selvfølgelig på sygehuset, men jeg blødte ekstremt meget igennem de 3 dage jeg lå der, og så er det ikke rart at skulle rende efter den JM der havde vagt på patienthotellet

Udover dte, ved jeg godt det er lidt langt ude, men vi tog min bærbar med (vi lå så også på patienthotel og ikke barselsgang) men prinsessen sov riiigtig meget de 3 dage, og det var ikke hver gang hun sov jeg kunne, så der lå hendes far (min kæreste) og jeg og så film, det var rigtig dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

shampoo og måske balsam er en god ide, har jeg hørt Nogle siger de fik meget fedtet hår efter fødslen

Er pakket nu ..

Har jo pakket håndklæder, så hvorfor ikke noget at vaske mig i.. hehe. altså altså..

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Tullen85 skriver:

Puhh tror jeg hellere liiige må tjekke min taske igen, har kun en tredjedel i min :-D

Hvor skal du føde henne?

Hehe.. du er velkommen til at kopiere løs af min liste

Jeg skal føde i Randers - dig?

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

eliasogmor skriver:

hej du... go pakkeliste... men vil anbefale dig nogle flere hipsters......hvis du nu skulle du ved nok..... knus

TJEK

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

Og småpenge er også rart at have på sig hvis du lige står og skal hen og have lidt enten at spise eller drikke når der ikke er spisetider (der var godt nok fri yoghurt osv der hvor jeg fødte, men det er ikke altid noget man har lyst til) ..

Anmeld

2. januar 2010

SHERO

KatrineR skriver:

Hehe.. du er velkommen til at kopiere løs af min liste

Jeg skal føde i Randers - dig?

Det er allerede gjort hehe :-D

Så bare du var fra østjylland, ikke så god til postnumre.. jeg skal føde på skejby... :-)

Anmeld

2. januar 2010

mor_sabina

KatrineR skriver:

Vi køber ind så manden får en lækker madpakke med, han får jo ingenting at spise under fødslen, og lidt ekstra hvis jeg ikke kan lide det mad jeg nu skulle få.. ville ikke risikere at skulle være sulten.

Vi køber osse noget champagne til bagefter ...

Har overvejet musik, men der skulle vist være radio på fødestuen, det ville være fint med mig ..

Vi har allerede sagt til folk at de IKKE er velkommen hjemme hos os den første tid, derfor vi osse har valgt at være 2 dage på hotellet hvor folk kan komme, for vi har erfaret at selvom der ikke er en lille er det ikke alle der respekterer at de altså er i et fremmed hjem, og vi gider bare IKKE stå med et kæmpe rod når folk er taget hjem!

Har ammeindlæg, men skal have købt flere, skriver pigeon og flere stofbleer på min liste ..

Ved du hvor mange bleer der er i en startpakke? Vi fik nemlig at vide at vi ville få en startpakke men at der ikke var nok bleer til 2 dage, og så skulle vi købe nogen selv nemlig, men jeg nægter at købe dem til de priser de sælger dem til på hotellet, men hvis vi ikke har med selv ville det jo nok ende med at vi købte dem der alligevel...

Jeg tror jeg havde nok i den pakke, men det er da fint med lidt ekstra, for en sikkerhedsskyld.

Held og lykke

Anmeld

2. januar 2010

mor_sabina

KatrineR skriver:

Vi køber ind så manden får en lækker madpakke med, han får jo ingenting at spise under fødslen, og lidt ekstra hvis jeg ikke kan lide det mad jeg nu skulle få.. ville ikke risikere at skulle være sulten.

Vi køber osse noget champagne til bagefter ...

Har overvejet musik, men der skulle vist være radio på fødestuen, det ville være fint med mig ..

Vi har allerede sagt til folk at de IKKE er velkommen hjemme hos os den første tid, derfor vi osse har valgt at være 2 dage på hotellet hvor folk kan komme, for vi har erfaret at selvom der ikke er en lille er det ikke alle der respekterer at de altså er i et fremmed hjem, og vi gider bare IKKE stå med et kæmpe rod når folk er taget hjem!

Har ammeindlæg, men skal have købt flere, skriver pigeon og flere stofbleer på min liste ..

Ved du hvor mange bleer der er i en startpakke? Vi fik nemlig at vide at vi ville få en startpakke men at der ikke var nok bleer til 2 dage, og så skulle vi købe nogen selv nemlig, men jeg nægter at købe dem til de priser de sælger dem til på hotellet, men hvis vi ikke har med selv ville det jo nok ende med at vi købte dem der alligevel...

Jeg tror jeg havde nok i den pakke, men det er da fint med lidt ekstra, for en sikkerhedsskyld.

Held og lykke

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Sussie&Lilje skriver:

Super god taske .. Pak endeligt godt med trusser, de har selvfølgelig på sygehuset, men jeg blødte ekstremt meget igennem de 3 dage jeg lå der, og så er det ikke rart at skulle rende efter den JM der havde vagt på patienthotellet

Udover dte, ved jeg godt det er lidt langt ude, men vi tog min bærbar med (vi lå så også på patienthotel og ikke barselsgang) men prinsessen sov riiigtig meget de 3 dage, og det var ikke hver gang hun sov jeg kunne, så der lå hendes far (min kæreste) og jeg og så film, det var rigtig dejligt

Jeg har ledt som en gal i min kasse efter trusser nu, men jeg må indse at jeg altså har levet for mange år med g-streng, så jeg må ud og investere i trusser/hipsters.. hehe...

Der er både tv og dvd på værelset, så vi må bare pakke lidt film med i stedet ..

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

KatrineR skriver:

Jeg har ledt som en gal i min kasse efter trusser nu, men jeg må indse at jeg altså har levet for mange år med g-streng, så jeg må ud og investere i trusser/hipsters.. hehe...

Der er både tv og dvd på værelset, så vi må bare pakke lidt film med i stedet ..

Ah hvor lækkert, ja gør det, der var nemlig kun et tvrum der hvor vi var, og synes ikke jeg gad sidde derude med prinsessen, kæresten og en masse andre ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.