Havde I meget lyst....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

lillemunk

Anonym skriver:

Apopo sting Falder de ud af sig selv eller skal man ind og få dem fjernet? Jeg spurgte min jordmoder, men hun vidste det faktisk ikke Hvilket jeg egentlig undre mig over nu!

Stingene forsvinder helt af sig, det er sådan nogle opløselige nogle....
Smart.. ingen grund for de piller dernede for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

Stingene forsvinder helt af sig, det er sådan nogle opløselige nogle....
Smart.. ingen grund for de piller dernede for meget.

Du har helt ret

Anmeld

30. december 2009

CarinaSB

jeg var skrup liderlig fra start til slut .. Vi dyrkede endda sex da jeg havde veer .. Og efter jeg har født har det ikk ændret sig .. er stadigvæk lige så liderlig ..

Anmeld

31. december 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Hihi, det vil jeg have i baghovedet Kan du huske hvor langt tid det tog før din mave forsvandt så småt efter fødslen?

Nu var jeg en af de "heldige" der mistede rigtigt meget af den ekstra fylde lige efter fødslen.... Men der gik da i hvertfald en del dage, hvis ikke uger!!

Og ikke nok med det, så ammede jeg jo på livet løs.... Så på 5 mdr, havde jeg tabt alle de 35 kg jeg tog på under graviditeten, og lidt mere til

Anmeld

31. december 2009

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Nu var jeg en af de "heldige" der mistede rigtigt meget af den ekstra fylde lige efter fødslen.... Men der gik da i hvertfald en del dage, hvis ikke uger!!

Og ikke nok med det, så ammede jeg jo på livet løs.... Så på 5 mdr, havde jeg tabt alle de 35 kg jeg tog på under graviditeten, og lidt mere til

Du har da været den helt heldige, hva?

Anmeld

2. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Der var ingen forskel på lysten, hverken under graviditeten eller efter fødslen. Dog gik der lige nogle uger efter fødslen, hvor jeg jo blødte, så der var det udelukket

Anmeld

2. januar 2010

ditdot

hmm...jeg må nok sige at lysten er forsvundet en del efter at jeg er blevet gravid (12+6) vi har været sammen i snart 10 år og plejer at hygge os en 2-3 gange i ugen, nu går der ca en uge imellem. Tror egentlig at det er meget naturligt, men jeg kan da godt mærke at jeg savner det. Til gengæld er jeg blevet frygtelig kælen og skal helst hygge, kramme, kysse og holde i hånd hele tiden..haha...min mand er heldigvis sød og stiller ingen krav  og har en åben favn når der er brug for den...dejligt....

Anmeld

2. januar 2010

Lullaby

Svært. For havde en depression med Izabella og røg på medicin der fjernede lysten helt. Med Yazmin fik jeg mange gener så selvom vores sexliv stadig fungerede så var der ikke mange stillinger som fungerede. Idag har vi aftaler så vi ikke glemmer det i vores travle hverdag.

Anmeld

2. januar 2010

babyMark

Til Morpåsjælland. Pyha...det må have været hårdt....

Lyder som om det med aftaler kunne være en god ide...det kan jeg i hvert fald nikke genkendende til....fordi man er bare forfalden til at lave al mulig andet, da der jo lige pludselig er nok at se til.

Min lyst var der hele vejen igennem graviditeten, men min mand syntes mere jeg var mor end sexet med den store mave - forståeligt nok. Efterfølgende gik der vel et par måneder før første gang. Der går stadig lang tid imellem og kender godt til at det gør ondt og føles tørt...ammer stadig her 5,5 måned efter...mon ikke det bliver bedre, når man stopper med amning? Nogle erfaringer med dette?

Anmeld

2. januar 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Du har da været den helt heldige, hva?

Hehehe..... Jeps  Jeg klager da bestemt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.