Havde I meget lyst....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Vial

Hvor sjovt at læse.

Jeg kunne ikke drømme om at få stikket noget derop pt. (det lød ikke pænt). Jeg er jo ret nygravid, og pomfritten skal have arbejdsro.

Bliver helt skræmt, når b-vennen har hentydet til lidt hygge  

Til gengæld gav jeg den gas dagen efter insemineringen. Tænkte, at underlivet ville have godt af lidt gang i blodomløbet.. Var dog meget lidt fræk: "Pas nu på", "ikke så højt op" Og da vi var færdige: "Jeg har tænkt på, at hvis den en pige, så kunne jeg kalde hende for Viola".

Utroligt han stadig gider...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

lillemunk

Griner og ØV ØV ØV ØV JEG VIL OGSÅ HA EN B VEN.................... Jeg savner sex

Tilbage til emmet Har ikke mistet lysten mens jeg har været gravid med mine 2 piger og sørme heller ikke denne gang.
Efter fødselen er der vil gået 3 uger før vi gik i gang igen

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Mon ikke den snart kommer igen

Det er jo meget forskelligt. Jeg tror mange kvinder har svært ved at forholde sig til at kanalen dernede igen skal bruges, da der jo "lige" er kommet en helt igennem fantastiske lille bebs ud!!

Sådan havde jeg det i  hvertfald med brysterne da jeg stoppede amning..... Ingen skulle røre ved dem, for det var altså en fodre-kanal nu

Men Jeg tror jeg fik lysten igen allerede da jeg stoppede med at bløde (Hvilket for mig godt nok tog 6 uger). Men så snart man kommer sig  nogenlunde efter fødslen, er man jo godt på den anden side!! Så vil jeg tro at det er normalt at være tilbage på det "gamle" spor, hvad angår sex!!

Men det er jo meget svært at sige.... også fordi vi alle er SÅ forskellige

Knus

Ja, det er jo rigtigt vi er forskellige Jeg nmå bare se hvordan det er for mig efter fødslen Hvordan har du det med din krop efter du har født?

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Hvor sjovt at læse.

Jeg kunne ikke drømme om at få stikket noget derop pt. (det lød ikke pænt). Jeg er jo ret nygravid, og pomfritten skal have arbejdsro.

Bliver helt skræmt, når b-vennen har hentydet til lidt hygge  

Til gengæld gav jeg den gas dagen efter insemineringen. Tænkte, at underlivet ville have godt af lidt gang i blodomløbet.. Var dog meget lidt fræk: "Pas nu på", "ikke så højt op" Og da vi var færdige: "Jeg har tænkt på, at hvis den en pige, så kunne jeg kalde hende for Viola".

Utroligt han stadig gider...

Hihi smiler Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du måtte have haft det, men der sker ingenting ved bebs, ved at have sex Bebs er godt beskyttet

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

Griner og ØV ØV ØV ØV JEG VIL OGSÅ HA EN B VEN.................... Jeg savner sex

Tilbage til emmet Har ikke mistet lysten mens jeg har været gravid med mine 2 piger og sørme heller ikke denne gang.
Efter fødselen er der vil gået 3 uger før vi gik i gang igen

Hihi, det skal nok komme til dig også

Som jeg spurgte en anden om, hvordan føltes det så første gang efter fødslen? - Hvis jeg må spørge.. Jeg er meget nervøs over om det nu er det samme eller om det hele bare er "Æv"

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Anonym skriver:

Hihi, det skal nok komme til dig også

Som jeg spurgte en anden om, hvordan føltes det så første gang efter fødslen? - Hvis jeg må spørge.. Jeg er meget nervøs over om det nu er det samme eller om det hele bare er "Æv"

Hmm første gang efter fødselen En meget tør fornemmelse.... meeeeen glidecrem er en god ting
Jeg syntes for mig at der gik længe før at man blev naturlig våd dernede( og det var bestemt ikke fordi jeg ikke havde lyst

Syntes ikke det føles anderledes andet end det var tørt.

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

Hmm første gang efter fødselen En meget tør fornemmelse.... meeeeen glidecrem er en god ting
Jeg syntes for mig at der gik længe før at man blev naturlig våd dernede( og det var bestemt ikke fordi jeg ikke havde lyst

Syntes ikke det føles anderledes andet end det var tørt.

Okay Håber jeg også er tilfældet ved mig Det kunne være værre end at bruge glidecreme

Anmeld

30. december 2009

noahsmoar

jeg var også hel vild efter sex i min graviditet. dog syntes jeg det var meget besværligt til sidst, kunne nærmest ikke holde til nogle af stillingerne!

Noah er 1 måned nu, snart 2 og jeg har ikke gjort det endnu...

Anmeld

30. december 2009

Lone Jakobsen

jeg er altid meget liderlig i starten af mine graviditeter og kan nærmest ikke få nok. omkring midten har det gerne et gevaldigt dyk hvor jeg slet ikke gider...og så kommer lysten tilbage omkring det tidspunkt hvor manden ikke længere synes det er besværet værd

jeg har været alene de 3 andre gange... men denne gang havde jeg lyst efter ca en uge....så der mener jeg at vi begyndte så småt. dog svinger vores sexliv langt mere i styrke end det gjorde før den yngstes fødsel. der kan gå uger... men der kan også kun gå timer imellem.

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Anonym skriver:

Okay Håber jeg også er tilfældet ved mig Det kunne være værre end at bruge glidecreme

Ja det kunne da være værre men jeg syntes det var helt oki at begynde igen, men det har nok også noget at gøre med hvor meget trafikuheld der er kommer dernede.
For mit vedkomme er jeg kun blevet syet med 2 sting hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.