Havde I meget lyst....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Tjae.... Nu er det jo snart 2 år siden jeg fødte!! Men ærligt talt så havde jeg det skide godt med min krop

Underligt nok følte jeg mig mere sexet end nogensinde før!! Ja jeg havde strækmærker og en delle på maven!! Men folk kunne se grunden  Jeg var skide stolt over min krop. Og hold da op nogle gigantiske bryster jeg havde

Men selv om jeg virkeligt for første gange nogensinde følte mig tilfreds med min krop, var der ingen mænd der skulle røre den!! Jeg ved det lyder mærkeligt,.... Men jeg tror det var mere psykisk det spillede ind!!! Nu var jeg jo MOR, og ingen der ikke var min datters far skulle røre mig  

Jeg håber du kan finde hoved og hale i det jeg skriver, og at det giver mening!!?

Hvordan har du det selv med din krop her under graviditeten??

Knus

Ork ja og jeg kan godt forstå dig

Jeg har det fint med min krop i min gravilitet.. Jeg er meget stolt over min fine store og runde mave Jeg har dog fået EN MASSE skrækmærker, men det hører jo med, ikke?

Jeg ved bare ikke hvordan jeg vil have det med min mave efter fødslen.. Men det må jeg jo tage til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

da jeg ventede nichlas havde jeg vildt meget lyst til sex, og mere noget længere jeg var henne.. 10 dage efter han kom til verden, var vi igang igen.

i denne graviditet har lysten slet ikke været der, eller jo lysten er der, men den forsvinder lyn hurtigt fordi det gør rigtig ondt oppe i mig og har gjordtdet siden jeg blev gravid, det er bare træls, ingengang glidecreme hjælper på ømheden..

knus karina 34+1

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

da jeg ventede nichlas havde jeg vildt meget lyst til sex, og mere noget længere jeg var henne.. 10 dage efter han kom til verden, var vi igang igen.

i denne graviditet har lysten slet ikke været der, eller jo lysten er der, men den forsvinder lyn hurtigt fordi det gør rigtig ondt oppe i mig og har gjordtdet siden jeg blev gravid, det er bare træls, ingengang glidecreme hjælper på ømheden..

knus karina 34+1

Ihh, det lyder træls for dig Øv øv... Så håber jeg for jer at I kommer ligeså hurtigt på hesten igen, som efter Nichlas

Anmeld

30. december 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Ork ja og jeg kan godt forstå dig

Jeg har det fint med min krop i min gravilitet.. Jeg er meget stolt over min fine store og runde mave Jeg har dog fået EN MASSE skrækmærker, men det hører jo med, ikke?

Jeg ved bare ikke hvordan jeg vil have det med min mave efter fødslen.. Men det må jeg jo tage til den tid

Det er jo heller ikke til at vide

Man mister jo heller ikke den store mave på et split sekund  Så man skal lige have med i tankerne at det bliver bedre med tiden!!Faktisk er der mange hvor de stadig ser gravide ud en del dage efter fødslen  

Så hav i baghovedet at sådan som din krop ser ud kort tid efter fødslen!! Sådan vil den ikke altid se ud

Knus

Anmeld

30. december 2009

BOBS

under graviditeten svingede det rigtig meget i perioder var jeg duracell kanin og i andre fuldstændig umulig at tænde....

der gik ca 3-4 uger efter fødsel (aks) til vi hyggede lidt og så  var det stort set som det altif har været...jeg har dog efter arbejdsstart haft en laaaaang (ifølge manden) periode, hvor jeg OVERHOVEDET IKKE tænkte på sex eller havde lyst til det......

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er jo heller ikke til at vide

Man mister jo heller ikke den store mave på et split sekund  Så man skal lige have med i tankerne at det bliver bedre med tiden!!Faktisk er der mange hvor de stadig ser gravide ud en del dage efter fødslen  

Så hav i baghovedet at sådan som din krop ser ud kort tid efter fødslen!! Sådan vil den ikke altid se ud

Knus

Hihi, det vil jeg have i baghovedet Kan du huske hvor langt tid det tog før din mave forsvandt så småt efter fødslen?

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

BOBS skriver:

under graviditeten svingede det rigtig meget i perioder var jeg duracell kanin og i andre fuldstændig umulig at tænde....

der gik ca 3-4 uger efter fødsel (aks) til vi hyggede lidt og så  var det stort set som det altif har været...jeg har dog efter arbejdsstart haft en laaaaang (ifølge manden) periode, hvor jeg OVERHOVEDET IKKE tænkte på sex eller havde lyst til det......

Tror jeg har det lidt ligesom dig - jeg er også vildt efter sex i perioder, men så kommer der lige sådan en tør periode, hvor jeg bare ikke kan eller vil!! 

Det er da dejligt det gik å hurtigt igen Hihi, alle mænd overdriver

Anmeld

30. december 2009

BOBS

Anonym skriver:

Tror jeg har det lidt ligesom dig - jeg er også vildt efter sex i perioder, men så kommer der lige sådan en tør periode, hvor jeg bare ikke kan eller vil!! 

Det er da dejligt det gik å hurtigt igen Hihi, alle mænd overdriver

hi hi

Anmeld

30. december 2009

Risen

synes ikke jeg har kunne mærke nogen forskel overhovedet.. Undtagen brysterne, dem får han sku ikke lov til at lege med mere, for de er ALT for ømme !

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

Risen skriver:

synes ikke jeg har kunne mærke nogen forskel overhovedet.. Undtagen brysterne, dem får han sku ikke lov til at lege med mere, for de er ALT for ømme !

Mine bryster var også tabu i starten da de var så ømme, men da det gik over, måtte han gerne igen Men nu, da jeg er begyndt at "lække" en smule, må han kun røre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.