Havde I meget lyst....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

... Til sex i jeres gravilitet? Eller forsvandt gnisten? (Til jer der er/har været gravide)

Og hvordan stod det til efter fødslen, hvor langt tid stod den på stand by og blev det nogensinde det samme igen?(Til jer der har født

)

Jeg fik MERE lyst mens jeg var gravid ....begge gange.

Bagefter er overskudet tit småt, og vi har ikke sex helt så ofte, som vi kunne ønske det. Enten er lysten der ikke lige (på samme tid) eller også er tidspunktet ikke til det, overskudet, osv..

Men det skal nok komme. Da vi netop snakker om tingene, så ved vi også, at det ikke er et problem. For lysten til hinanden mangler ikke. Vi HAR bare ikke helt så meget sex nu, hvor vi har to ret små børn, ift. da vi ingen havde - det er klart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg fik MERE lyst mens jeg var gravid ....begge gange.

Bagefter er overskudet tit småt, og vi har ikke sex helt så ofte, som vi kunne ønske det. Enten er lysten der ikke lige (på samme tid) eller også er tidspunktet ikke til det, overskudet, osv..

Men det skal nok komme. Da vi netop snakker om tingene, så ved vi også, at det ikke er et problem. For lysten til hinanden mangler ikke. Vi HAR bare ikke helt så meget sex nu, hvor vi har to ret små børn, ift. da vi ingen havde - det er klart!

Ja, jeg forstår godt der lige skal være overskud og måske planlægning Kan være lysten kommer ordentligt tilbage, når de små ikke er så små længere

Anmeld

3. januar 2010

Ansemusen

Her er lysten en del større end før jeg blev gravid, og jeg synes også det lige er en tand dejligere! Er meget mere følsom både omkring brysterne og mellem benene  Læste faktisk også lige i dag, at det er normalt at blive mere følsom, så det passer jo meget godt! De fleste stillinger funker stadig ok, men saksen ER og bliver et hit, gravid eller ikke gravid! Begge kan ligge på ryggen, og kvinden behøver overhovedet ikke at bevæge sig og så er der frit til at lege med både brystvorter og klitten, hvilket jo kun er skønt (håber ikke jeg er for direkte, men udfra hvad I andre skriver, tænker jeg at det er ok, hihi).

Efter fødslen tror jeg dog ikke der bliver meget sjov på lagenerne, for når jeg ikke får søvn har jeg ingen sexlyst, og tror heller ikke at jeg overhovedet vil kunne klare at mine bryster bliver rørt på en seksuel måde mens jeg ammer. Tror jeg får brug for at skille de to ting fuldstændigt ad i den periode! Men man ved jo aldrig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.