Havde I meget lyst....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

lillemunk

noahsmoar skriver:

jeg var også hel vild efter sex i min graviditet. dog syntes jeg det var meget besværligt til sidst, kunne nærmest ikke holde til nogle af stillingerne!

Noah er 1 måned nu, snart 2 og jeg har ikke gjort det endnu...

Griner ja det er de sjoveste stillinger man kommer ud i

2 mdr. tja men det er jo kun når man har lyst man skal begynde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Anonym trådstarter

noahsmoar skriver:

jeg var også hel vild efter sex i min graviditet. dog syntes jeg det var meget besværligt til sidst, kunne nærmest ikke holde til nogle af stillingerne!

Noah er 1 måned nu, snart 2 og jeg har ikke gjort det endnu...

JA PRÆCIS! Det er meget hårdt, ikke? Jeg synes det næsten er uoverskueligt at skulle igang, for "Vi ved jo godt jeg ikke kan de samme ting lige pt"

Anmeld

30. december 2009

noahsmoar

Anonym skriver:

JA PRÆCIS! Det er meget hårdt, ikke? Jeg synes det næsten er uoverskueligt at skulle igang, for "Vi ved jo godt jeg ikke kan de samme ting lige pt"

altså nu ved jeg ikke hvor langt du er henne. men jo det kan være ret hårdt, men det er bare lige med at finde den rette stilling så kan man godt gennemføre.

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

Ja det kunne da være værre men jeg syntes det var helt oki at begynde igen, men det har nok også noget at gøre med hvor meget trafikuheld der er kommer dernede.
For mit vedkomme er jeg kun blevet syet med 2 sting hver gang.

Apopo sting Falder de ud af sig selv eller skal man ind og få dem fjernet? Jeg spurgte min jordmoder, men hun vidste det faktisk ikke Hvilket jeg egentlig undre mig over nu!

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

noahsmoar skriver:

altså nu ved jeg ikke hvor langt du er henne. men jo det kan være ret hårdt, men det er bare lige med at finde den rette stilling så kan man godt gennemføre.

Jeg er i uge 32 Vi kan skam også godt, men det er ved at være noget hårdt, maven er sgu i vejen, uanset hvad!!

Anmeld

30. december 2009

Nybagt mor

Anonym skriver:

Apopo sting Falder de ud af sig selv eller skal man ind og få dem fjernet? Jeg spurgte min jordmoder, men hun vidste det faktisk ikke Hvilket jeg egentlig undre mig over nu!

Stingene falder selv ud - og heldigvis da

Hilsner fra en der sprækkede rigtig rigtig meget, så det ville da slet ikke være sjovt at skulle have dem fjernet hos lægen...

Anmeld

30. december 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Ja, det er jo rigtigt vi er forskellige Jeg nmå bare se hvordan det er for mig efter fødslen Hvordan har du det med din krop efter du har født?

Tjae.... Nu er det jo snart 2 år siden jeg fødte!! Men ærligt talt så havde jeg det skide godt med min krop

Underligt nok følte jeg mig mere sexet end nogensinde før!! Ja jeg havde strækmærker og en delle på maven!! Men folk kunne se grunden  Jeg var skide stolt over min krop. Og hold da op nogle gigantiske bryster jeg havde

Men selv om jeg virkeligt for første gange nogensinde følte mig tilfreds med min krop, var der ingen mænd der skulle røre den!! Jeg ved det lyder mærkeligt,.... Men jeg tror det var mere psykisk det spillede ind!!! Nu var jeg jo MOR, og ingen der ikke var min datters far skulle røre mig  

Jeg håber du kan finde hoved og hale i det jeg skriver, og at det giver mening!!?

Hvordan har du det selv med din krop her under graviditeten??

Knus

Anmeld

30. december 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Ja, det er jo rigtigt vi er forskellige Jeg nmå bare se hvordan det er for mig efter fødslen Hvordan har du det med din krop efter du har født?

Tjae.... Nu er det jo snart 2 år siden jeg fødte!! Men ærligt talt så havde jeg det skide godt med min krop

Underligt nok følte jeg mig mere sexet end nogensinde før!! Ja jeg havde strækmærker og en delle på maven!! Men folk kunne se grunden  Jeg var skide stolt over min krop. Og hold da op nogle gigantiske bryster jeg havde

Men selv om jeg virkeligt for første gange nogensinde følte mig tilfreds med min krop, var der ingen mænd der skulle røre den!! Jeg ved det lyder mærkeligt,.... Men jeg tror det var mere psykisk det spillede ind!!! Nu var jeg jo MOR, og ingen der ikke var min datters far skulle røre mig  

Jeg håber du kan finde hoved og hale i det jeg skriver, og at det giver mening!!?

Hvordan har du det selv med din krop her under graviditeten??

Knus

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

Nybagt mor skriver:

Stingene falder selv ud - og heldigvis da

Hilsner fra en der sprækkede rigtig rigtig meget, så det ville da slet ikke være sjovt at skulle have dem fjernet hos lægen...

Nej da Kan bare huske min mor fortalte at hun fik dem fjernet hos lægen, men det er også ved at være nogle år siden jo

Dejligt, de selv falder ud!

Anmeld

30. december 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Ang sting...

Så mener jeg der er to slags sting hvis jeg ikke tager helt fejl!! Der er nogen man skal have fjernet, og så er der nogen der opløser sig selv (Hvilket vist er dem de oftest bruger) 

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.