Havde I meget lyst....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.826 visninger
52 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Anonym trådstarter

... Til sex i jeres gravilitet? Eller forsvandt gnisten? (Til jer der er/har været gravide)

Og hvordan stod det til efter fødslen, hvor langt tid stod den på stand by og blev det nogensinde det samme igen?(Til jer der har født

)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Mira0911

Under graviditeten forsvandt gnisten til sex helt... Efter fødslen gik der knap 8-9 mdr før sexlysten kom igen...

Anmeld

30. december 2009

Mutti2

Anonym skriver:

... Til sex i jeres gravilitet? Eller forsvandt gnisten? (Til jer der er/har været gravide)

Og hvordan stod det til efter fødslen, hvor langt tid stod den på stand by og blev det nogensinde det samme igen?(Til jer der har født

)

Hejsa

Nu var jeg ikke i et fast forhold da jeg var gravid! Men hold da kæft jeg var liderlig  (undskyld sproget!!)

Det var virkeligt voldsomt!! Heldigvis havde jeg en fast "hygge-partner", som kom hver gang jeg ringede!!

Efter fødslen kan jeg ikke berette om, jeg stoppede alt hyggen en mdr før jeg fødte, og kom først i gang igen da prinsessen var 1½ år

Er lysten da også stor hos dig eller hvordan?? (jeg går ud fra du er gravid!?)

Knus Pernille

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Nu var jeg ikke i et fast forhold da jeg var gravid! Men hold da kæft jeg var liderlig  (undskyld sproget!!)

Det var virkeligt voldsomt!! Heldigvis havde jeg en fast "hygge-partner", som kom hver gang jeg ringede!!

Efter fødslen kan jeg ikke berette om, jeg stoppede alt hyggen en mdr før jeg fødte, og kom først i gang igen da prinsessen var 1½ år

Er lysten da også stor hos dig eller hvordan?? (jeg går ud fra du er gravid!?)

Knus Pernille

Jeg var møgliderlig i starten Men nu, hvor jeg nærmer mig de sidste 2 måneder, er det så småt forsvundet Og tænk hvis der går laaaang tid før jeg får lysten igen, efter fødslen.. Ville være forfærdeligt! Men hvornår tror du man KAN have sex igen? Min jordmoder siger der kan gå 1 uge efter fødslen og op til flere år

Puha!

Anmeld

30. december 2009

TbCp

Jeg havde rigtig meget lyst gennem hele graviditeten. Vi havde faktisk sex aftenen før jeg fødte.

Efter fødslen gik der 2 uger. Jeg lå på sygehuset 2 uger og blødte i den tid. Men da jeg kom hjem gik vi igang igen.

Efterfølgende har det svinget en del det har afhængt af hvor trætte vi har været

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg havde rigtig meget lyst gennem hele graviditeten. Vi havde faktisk sex aftenen før jeg fødte.

Efter fødslen gik der 2 uger. Jeg lå på sygehuset 2 uger og blødte i den tid. Men da jeg kom hjem gik vi igang igen.

Efterfølgende har det svinget en del det har afhængt af hvor trætte vi har været

Okay, det var alligevel hurtigt I gik igang igen !

Var det ligesom inden du blev gravid? Og syntes din mand også det - Hvis jeg må spørge

Anmeld

30. december 2009

TbCp

Anonym skriver:

Okay, det var alligevel hurtigt I gik igang igen !

Var det ligesom inden du blev gravid? Og syntes din mand også det - Hvis jeg må spørge

Nu endte min fødsel med akut kejsersnit så der var ikke rigtig noget der var forandret "dernede" så alt føltes helt normalt

Anmeld

30. december 2009

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nu endte min fødsel med akut kejsersnit så der var ikke rigtig noget der var forandret "dernede" så alt føltes helt normalt

Ahh nej, det kan jeg godt se

Anmeld

30. december 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg var møgliderlig i starten Men nu, hvor jeg nærmer mig de sidste 2 måneder, er det så småt forsvundet Og tænk hvis der går laaaang tid før jeg får lysten igen, efter fødslen.. Ville være forfærdeligt! Men hvornår tror du man KAN have sex igen? Min jordmoder siger der kan gå 1 uge efter fødslen og op til flere år

Puha!

Mon ikke den snart kommer igen

Det er jo meget forskelligt. Jeg tror mange kvinder har svært ved at forholde sig til at kanalen dernede igen skal bruges, da der jo "lige" er kommet en helt igennem fantastiske lille bebs ud!!

Sådan havde jeg det i  hvertfald med brysterne da jeg stoppede amning..... Ingen skulle røre ved dem, for det var altså en fodre-kanal nu

Men Jeg tror jeg fik lysten igen allerede da jeg stoppede med at bløde (Hvilket for mig godt nok tog 6 uger). Men så snart man kommer sig  nogenlunde efter fødslen, er man jo godt på den anden side!! Så vil jeg tro at det er normalt at være tilbage på det "gamle" spor, hvad angår sex!!

Men det er jo meget svært at sige.... også fordi vi alle er SÅ forskellige

Knus

Anmeld

30. december 2009

LinLin

Under graviditet: havde ikke den store lyst (heldigt for kæresten var udstationeret i Kosovo...) efter fødslen fik der lige knapt 3 mdr, tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.