dorthemus skriver:
For et stykke tid siden læste jeg en artikel hvor direktøren for verdens største sædbank Cryos fortalte, at åbne donorer typisk er omkring 32 år når de bliver sæddonorer...og det kom lidt bag på mig! Havde altid troet, at de fleste donorer er unge mænd i starten af tyverne der lige vil tjene en ekstra skilling og supplere SU´en.
Det får mig til at tro, at de så har en mere idealistisk tilgang til det at være donor. De står ihvertfald et andet sted i livet end en ung mand i starten af sit voksenliv der nok ikke tænker 18 år ud i fremtiden 
Det er ikke hvad de skriver på Storks hjemmeside, der beskriver de netop donor som typisk værende midt i tyverne og under uddannelse..
Personligt ville jeg vælge åben donor, men jeg synes ikke at man kan stille det så firkantet op som mange gør i denne tråd, jeg kan se fordele og ulemper ved begge dele - det kommer jo helt an på donorbarnet og det kender man først når det er for sent, så det handler vel i bund og grund om mors mavefornemmelse.
Jeg tror det har stor betydning at mor står ved den beslutning hun har taget, for så vil det være dét hun signalere videre til barnet..
Lidt indput fra en mor med to børn hvis far desværre er død..
Anmeld