Donorbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

dorthemus

Swips.. skriver:

Og dét vil dit barn kunne mærke og føle tryghed ved... Det var bare det som var min pointe

Jeg er iøvrigt ked af at læse at dine børns far er død - hvor frygteligt og uretfærdigt

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Agnete

KaMa skriver:

Jeg leder efter nåle i høstakke

De fleste kvinder herinde har skønne og dejlige mænd, som de har/skal ha' børn med.

Vi er nogle, som ikke har fundet ham (endnu) og har valgt at få barn alene -  mens tid er.

Jeg skal lige om snart insemineres. Jeg har valgt at bruge en anonym donor.

Er der andre som mig herinde? Kunne rigtig godt tænke mig et lille netværk af ligesindede.

Hej KaMa.

Her er endu en nål i høstakken

Jeg skal forhåbentligt insemineres med anonym donor til februar. Jeg har fået taget en masse prøver, som jeg skal have svar på i denne måned. Og hvis alt er som det skal være, bliver det til februar

Jeg er i forvejen mor til en pige på 3 år. Og jeg ønsker mig brændende en søster eller bror til min pige. Og da jeg er single og 37 år, har jeg ikke lyst til at vente på manden i mit liv måske dukker op. Så jeg håber på positivt svar fra lægen senere på måneden.

Jeg kan se, at du allerede er gravid. Stort tillykke. Det går stærkt. Håber jeg kan gøre dig kunsten efter...

Anmeld

4. januar 2010

Vial

Agnete skriver:

Hej KaMa.

Jeg skal forhåbentligt insemineres med anonym donor til februar. Jeg har fået taget en masse prøver, som jeg skal have svar på i denne måned. Og hvis alt er som det skal være, bliver det til februar

Jeg er i forvejen mor til en pige på 3 år. Og jeg ønsker mig brændende en søster eller bror til min pige. Og da jeg er single og 37 år, har jeg ikke lyst til at vente på manden i mit liv måske dukker op. Så jeg håber på positivt svar fra lægen senere på måneden.

Jeg kan se, at du allerede er gravid. Stort tillykke. Det går stærkt. Håber jeg kan gøre dig kunsten efter...

Endnu en nål - skønt.

Ja, jeg var meget heldig. Gravid i første hug! Det er slet ikke til at forstå. Jeg har oven i købet PCO, og har altid tænkt, at det ville blive et langvarigt projekt. Min tvillingesøster har kæmpet noget mere med det end jeg.

Det bliver spændende med dig, det glæder jeg mig til at følge med i

Anmeld

4. januar 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Hej KaMa.

Der bliver flere og flere af os...Jeg ønsker dig al mulig held og lykke til februar

Knus Dorthe

20 +1

Anmeld

7. januar 2010

Agnete

dorthemus skriver:

Der bliver flere og flere af os...Jeg ønsker dig al mulig held og lykke til februar

Knus Dorthe

20 +1

Tak skal du ha'.

Jeg også meget spændt på, hvor let det går denne gang. Sidst blev jeg gravid i første forsøg, men det er jo også 4 år siden. Har dog lige fået svar på blodprøverne i dag, og de var fine, så nu mangler jeg bare HSU d.20 jan, og så er jeg (forhåbentlig) klar til februar

Tillykke. Kan se at du venter en lille   pige . Har aldrig hørt navnet Runa før, men rigtig fint navn

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Tak skal du ha'.

Jeg også meget spændt på, hvor let det går denne gang. Sidst blev jeg gravid i første forsøg, men det er jo også 4 år siden. Har dog lige fået svar på blodprøverne i dag, og de var fine, så nu mangler jeg bare HSU d.20 jan, og så er jeg (forhåbentlig) klar til februar

Tillykke. Kan se at du venter en lille   pige . Har aldrig hørt navnet Runa før, men rigtig fint navn

Tak  Og tillykke med de fine resultater. Håber den 20. januar forløber ligeså fint

Anmeld

21. maj 2010

hjaelpsom donor

[Kontakt annonce - slettet, Henrik]

Anmeld

25. september 2010

Heidisbebs

Jeg har også taget beslutningen om at blive insemineret, er 36 år og har en søn på snart 4 år... Blev faktisk insemineret i onsdags 22-9-10, så er meget spændt på at tage testen her d 8 oktober...  Så kryds fingre for mig Jeg fik det gjort på en privat klinik og betalte selv for det ....

Anmeld

26. september 2010

sus73

Jeg har også taget beslutningen om at blive insemineret, er 36 år og har en søn på snart 4 år... Blev faktisk insemineret i onsdags 22-9-10, så er meget spændt på at tage testen her d 8 oktober...  Så kryds fingre for mig Jeg fik det gjort på en privat klinik og betalte selv for det ....

Jeg krydser fingre for dig  . Det bliver spændende.

Jeg er selv på vej til at skulle i behandling, håber meget jeg kan komme igang i år.

Anmeld

30. oktober 2010

Joma

Hej

Er lige blevet oprettet og har set at der er indlæg omkring netværk og donor børn. Jeg har en lille datter på 3 mdr. som jeg har fået med en anonym donor. Jeg vil da gerne høre fra andre som er i lignende situation og evt. også netværk.

Vh. Joma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.