Milla-Victoria's mor skriver:
Hejsa 
Jeg er en af dem der overvejer det ret kraftigt!! Har sat mig for at hvis jeg ikke finder manden i mit liv inden for et års tid, så er det en optimal løsning for mig for at gøre min datter til storesøster 
Hvordan har du det med det?? Det er da virkeligt spændende 
Hvor længe er der gået siden du tog beslutningen, til at du i morgen skal i gang med behandlingen??
Jeg overvejer en åben doner. Men der er jo både fordele og ulemper ved både åben og lukket doner 
Jeg krydser alt for at det lykkedes i første omgang 
Knus Pernille 
Jeg har det rigtig godt med beslutningen. Det skal føles 110 pct rigtigt inden man gør det. Ca. en uge før min første samtale på klinikken var jeg i tvivl og tænkte: Nu snakker du kun med lægen, det bliver du ikke gravid af!!
Efter snakken var jeg helt hooked igen. Samme dag som lægesnakken nedkom min lillesøster med den smukkeste lille dreng, det gjorde ikke beslutningen svære.. 
Der er masser af overvejelser. At sætte et barn i verden med et ½ ophav skal man overveje grundigt. Der er heldigvist lavet studier, som påviser at donorbørn hverken socialt eller psykisk er belastet pga det. Kun hvis moderen ikke kan stå inde for sin beslutning. Så det allervigtigste for mig er, at være åben og stolt af min beslutning - og overøse den lille pomfrit med kærlighed og forsikringer om at h*n er et ønskebarn.
Jeg har længe overvejet at få et barn. Det med mændene har dog aldrig faldet mig særlig let. I sommer blev jeg helt overbevist om, at det her ville jeg.
I september afsluttede jeg et forhold til en mand, som jeg havde set i et års tid. En mand der var involveret i mine planer og gerne ville havde været far til mit barn. Det kunne jeg ikke være med til. Han flytter til udlandet, og jeg vil ikke sætte et barn i verden med en mand, som alligevel ikke bliver en nærværende far.
Jeg tog den første samtale med min praktiserende læge i midten af september. Fik taget en masse test og sendt videre til klinik, hvor der kun var 2 ugers ventetid. Så det er gået stærkt.
Til jer der ønsker barn nr. 2 med donor. Min fertilitetslæge sagde følgende til mig: Du skal gøre dig klart, at du om et par år sikkert møder en mand, og vil have barn med ham. Hvordan forholder du dig til, at dit ene barn har en far og den anden aldrig får en biologisk far.
Den skal man virkelig tænke grundigt over.