Donorbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Vial

Joma skriver:

Hej

Er lige blevet oprettet og har set at der er indlæg omkring netværk og donor børn. Jeg har en lille datter på 3 mdr. som jeg har fået med en anonym donor. Jeg vil da gerne høre fra andre som er i lignende situation og evt. også netværk.

Vh. Joma

Jep jep. Jeg fik mine tvillinger med anonym donor. De bliver 12 uger på tirsdag. Du er velkommen til at skrive en privat besked til mig. Jeg er dog ikke så tit online, da jeg har lidt meget at se til for tiden med to små elsklinge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

tvillingemutter

Hejsa,

Jeg har også fået tvillinger med en donor.

De er nu 16 mdr - så jeg kan øse af erfaring hvis du har lyst

Skriv endelig - er lige oprettet herinde

Anmeld

4. november 2010

Heidisbebs

Jeg er også enlig mor (36 år ) til en dreng på 4 år og er blevet insemineret med en anonym donor, er nu 5+3 henne, jeg er også interesseret i et netværk

Så skriv endelig

Knus Heidi

Anmeld

10. november 2010

swendelboe

Jeg har lige oprettet mig idag, og hvor er det dejligt at høre om andre der har truffet samme valg som mig.

Jeg er blevet insemineret med anonym donor, og er blevet gravid i 1. forsøg. Tør næsten ikke sige det højt, er kun i uge 6, så det hele er meget nyt..

Vil også gerne have kontakt til andre i samme situation.

Anmeld

10. november 2010

Vial

swendelboe skriver:

Jeg har lige oprettet mig idag, og hvor er det dejligt at høre om andre der har truffet samme valg som mig.

Jeg er blevet insemineret med anonym donor, og er blevet gravid i 1. forsøg. Tør næsten ikke sige det højt, er kun i uge 6, så det hele er meget nyt..

Vil også gerne have kontakt til andre i samme situation.

Tillykke med graviditeten. Ja, jeg fik også bonus i første hug. Så skal du snart til hjerteblink scanning?

Anmeld

12. november 2010

swendelboe

Jeps. Det skal jeg på torsdag.. Kan næsten ikke vente, og er bare spændt på det. Måske kan det også være det går op for mig at det er rigtigt så. Ligenu har jeg ikke helt fattet det, og jeg tør ikke helt tro på at det er rigtigt..

Anmeld

13. november 2010

Vial

swendelboe skriver:

Jeps. Det skal jeg på torsdag.. Kan næsten ikke vente, og er bare spændt på det. Måske kan det også være det går op for mig at det er rigtigt så. Ligenu har jeg ikke helt fattet det, og jeg tør ikke helt tro på at det er rigtigt..

Hvor er det spændende. Jeg husker det tydeligt. Jeg følte mig kun halvt gravid inden den scanning og holdt nærmest vejret. Efter scanning følte jeg mig så dobbelt gravid

To små hjerter blinkede til mig, og jeg er i dag tvillingemor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.