Jeg stemte 3-4 år, nok mere 4 eller 5 tror jeg jeg mener. Barnet skal selv kunne sige at de ønsker det og være klar over at det gør ondt osv. SÅ det gik lige hurtigt nok
Synes ørestikker er fint når de gerne vil, selvom de ikke er så store. Næsten alle har huller i ørerne, så det er ikke noget der pludselig går af mode. Men hængeøreringe, skal de ikke have før 12-årsalderen tænker jeg. Tror dog jeg ville give efter mht. familiefester osv. når de var omkring 10 år. Men i skolen osv. hører store eller lange øreringe ikke til børn, da de nemt kan hænge fast i noget!
Hvis mit barn som 14 årig spørger om hun må få en lille sten i næsen (som jeg selv har) tror jeg også på nuværende tidspunkt at jeg siger ja, og ligeledes til navlen, men hvem ved hvordan tingene ser ud når jeg reelt står med en teenagedatter *griner*
Jeg ved bare at forbud hjalp ikke for mig! Så hellere at man gør det med dem og sørger for at det sker et sterilt og professionelt sted. Hullerne kan heldigvis vokse sammen. Andre steder i ansigtet ville jeg dog være meget ked af, men den tid den sorg...
Anmeld