huller i ørerne og børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

wamse

Jeg har svaret fra 6-8 år, før den alder kommer det overhovedet ikke på tale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

karina1980

6-8 år

de fleste guldsmede har også en alders grænse i det område og så synes jeg det skal være barnets ønske,

her har hun talt om det i meget lang tid, men nu har hun ikke nævnt det i et stykke tid,  hun fylder 6 til marts, men håber bestemt at det kan vente nogle år endnu,

men tidligst i marts får hun det her, hvis hun da stadig ønsker det til den tid

Anmeld

22. november 2009

jannilaursen

sparre skriver:

Jeg arbejder i  en multietnisk vuggestue - mange af vores muslimske piger har huller i ørerne. Mener at huske en mor fortalte mig at det var en tradition for dem at gøre det inden pigen var 40 dage!

Okay .. jeg synes det er lidt synd..

Anmeld

22. november 2009

noahsmoar

hvis jeg engang får en datter, så må hun få det når hun selv ønsker det!

Anmeld

22. november 2009

Lullaby

Vi har talt med Izabella som nu er 4 snart 5. Hun vil gerne. Så vi har besluttet at det må hun gerne. Vi har talt om at det gør ondt og at man er nødt til at få 2 huller i og ikke stoppe når det har gjort ondt 1 gang..

Anmeld

22. november 2009

LinLin

jannilaursen skriver:

Okay .. jeg synes det er lidt synd..

Jeg bryder mig heller ikke om :-(

Hos nogle af dem sidder huller også et "mærkelig" sted nu (de er omkring 2 år) fordi øreflipperne var så små da de fik dem...

Anmeld

22. november 2009

pigebaby19

Jag var 6 år da jeg fik huller i ørene, det synes jeg ikke er for tidligt.

Anmeld

22. november 2009

BubbieBear

jeg var ca. 6 år dengang jeg fik huller i ørerne

Anmeld

22. november 2009

Ansemusen

Jeg stemte 3-4 år, nok mere 4 eller 5 tror jeg jeg mener. Barnet skal selv kunne sige at de ønsker det og være klar over at det gør ondt osv. SÅ det gik lige hurtigt nok  Synes ørestikker er fint når de gerne vil, selvom de ikke er så store. Næsten alle har huller i ørerne, så det er ikke noget der pludselig går af mode. Men hængeøreringe, skal de ikke have før 12-årsalderen tænker jeg. Tror dog jeg ville give efter mht. familiefester osv. når de var omkring 10 år. Men i skolen osv. hører store eller lange øreringe ikke til børn, da de nemt kan hænge fast i noget!

Hvis mit barn som 14 årig spørger om hun må få en lille sten i næsen (som jeg selv har) tror jeg også på nuværende tidspunkt at jeg siger ja, og ligeledes til navlen, men hvem ved hvordan tingene ser ud når jeg reelt står med en teenagedatter *griner*

Jeg ved bare at forbud hjalp ikke for mig! Så hellere at man gør det med dem og sørger for at det sker et sterilt og professionelt sted. Hullerne kan heldigvis vokse sammen. Andre steder i ansigtet ville jeg dog være meget ked af, men den tid den sorg...

Anmeld

22. november 2009

Winnie

Kan se at de fleste er imod øreringe på små piger, så jeg tør jo næsten ikke indrømme at min datter fik huller i ørene da hun var 6 uger.

Jeg er tilgengæld meget imod at mine børn for skudt huller i ørene pga fare for smitte med bl.a. leverbetændelse. Så vi var hos en rigtig piercer og få lavet huller i ørene på hende og så fik hun titannium's øreringe, så jeg var sikker på at hun fik det bedste af det bedste

Nu gemmer jeg mig lige, imens jeg håber på at I modtager indlægget positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.