huller i ørerne og børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

betski

Jeg mener ikke det er okay til børn under 10 år. Desværre er min ex ikke enig med mig, og han valgte derfor at få lavet huller i ørene på min datter da hun var 5 år. Nøj hvor blev jeg gal i skralden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

reginella

Jeg har to døtre som har fået huller i ørerne tidligt.

Min mindste datter fik det i sidste uge, og hun er 9mdr. Det gik så fint. Var glemt 1minut efter og hun grinede over hele hovedet.

Anmeld

19. marts 2010

starsofheaven

reginella skriver:

Min mindste datter fik det i sidste uge, og hun er 9mdr. Det gik så fint. Var glemt 1minut efter og hun grinede over hele hovedet.

jeg fik selv som barn da jeg var 3 år, og har aldirg haft problemer med det. overvejer hvornår min datter skal have huller i ørene.. hun er meget optaget af mine øreringe.. og ørestikker..

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

reginella skriver:

undskyld, men jeg ville rigtigt gerne forstå den tankegang der ligger bag

er det fordi du synes det er pænt?

Anmeld

19. marts 2010

Michael healer

kiroo skriver:

hvornår er det okay at børn får huller i ørerne, selv var jeg vidst nok 12år.
og min pige på 5 år får ikke huller i ørerne, lige her og nu.. har ikke helt taget stilling til hvornår hun får lov..

Det er helt ok, selv om de er under 1 år, kan ikke se noget problem i dette.

Det vigtigste er da at det bliver lavet sted der er sikkert, hvor alt er rent og steril, så vi fik gjort det hos en anerkendt mand der piercet, da vores baby fik huller i ørene

Anmeld

19. marts 2010

Frejasmor

Jeg har stemt 6-8 år.. Der kan de forstå hvad det drejer sig om og at det gør ondt osv.. Man kan sætte sig ned og tale med dem..

Jeg selv var 4 år da min far og farmor tog mig med.. Min mor var dog ikke særlig begejstret da vi kom hjem

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Jeg har stemt 6-8 år, da jeg mener de som minimum skal være startet i skole, før det kommer på tale. Jeg kan slet ikke se meningen i, at små babyer skal have huller i ørerne. Det er da kjun for forældrenes skyld og ikke barnets.

K.h. Linda

Anmeld

19. marts 2010

Mie A

Min datter på 6 år har "plaget" det sidste års tid om at få huller i ørerne. Jeg har indtil videre sagt, at hun først skal starte i skole...

Så jeg har stemt 6-8 år

Anmeld

19. marts 2010

Lulle25

Min datter har plaget siden hun var 4 år. og da hun blev storesøster som 6 årig, fik hun så huller i ørene som storesøster gave, det var et hit

Anmeld

19. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stem 6-8 år.
Jeg fik selv huller i ørerne 14 dage før jeg blev 7, for at kunne skifte ringe på min fødselsdag:-)

Den alder synes jeg det er okay, da man er kommet over den 'vilde' alder. Men min datter får selv lov at vælge om hun vil have hul i ørerne eller ikk. Jeg presser ikke. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.