Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

Anja

Anja  - alene med ungerne hele dagen, så tror vi skal afprøve IVFs pebernøddeopskrift i dag  - det vil blive det første og måske også eneste julebag i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Marco2

AG - nu med køkkenet duftende af nybagte pebernødder og boller til hævning. 

Anmeld

12. december 2009

Muffinmus

Maria- der skal holde forskuds føs´dag i aften med et par tøser og so undrer sig over at ingen sender hende nogle af de skønne pebernødder som alle folk synes at bage lige nu

Anmeld

12. december 2009

Tynen

Trine - Med bihulebetændelse

Anmeld

12. december 2009

Tynen

linemus skriver:

Fårk, jeg er træt!!

Er det ikke kun om onsdagen man burde være så længe oppe

Anmeld

12. december 2009

Siber

Tynen skriver:

Trine - Med bihulebetændelse

god bedring!

Saltvand er løsningen. Op i snuden med et!

Knus Siber

Anmeld

12. december 2009

Louise mortil4

Louise - hvis mand er på overarbejde idag indtil middag, så jeg har lavet dej til pandekager og dej til pebernødder så vi rigtig an hygge når far kommer hjem igen.

Anmeld

12. december 2009

ka li ja

Karina -  Ved at forbløde, er ved at være træt af børn (arthur har været hjemme hele ugen), og trænger til at blive nusset på.......

men har dog fået købt adventsgaver til i morgen, og vi har lige skrevet brev til julemanden som skal sendes senere

Anmeld

12. december 2009

Grynt

Grynt, som undre sig HVER eneste år over, at uanset hvor meget der så planlægges af gaver mm ned til mindste detalje, så er man fandme ALTID mindst et par 1000 kr short i pungen Hvordan helvede kan det lade sig gøre??????????

Anmeld

12. december 2009

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som undre sig HVER eneste år over, at uanset hvor meget der så planlægges af gaver mm ned til mindste detalje, så er man fandme ALTID mindst et par 1000 kr short i pungen Hvordan helvede kan det lade sig gøre??????????

ja det tænker jeg også!! jeg troede også jeg havde rigeligt.. men lige pludselig er de væk.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.