Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

Kaufie

Mette, som julehyggede med familien i Vejle i går, mødte selveste Julemanden, som nu for William er lig med at han skal have chokolade , fik købt den første julegave.......(f***, der er langt endnu), har bagt julekage med William, der bestemt synes modelervoks er meget sjovere og helllere ville læse i sine bøger...

Nu parat til sidste uge på det gamle job og SÅ skal der jules igennem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Susan1978

Susan som i dag har bagt daim muffins og lavet småkager med Ea + to legekammerater og har haft besøg af guddatteren og hendes forældre  og som vist skal forkæles af kæresten med lidt massage senere..

Anmeld

13. december 2009

linemus

Line - som har været til julefrokost hos mutti i dag og denne weekend har fået nok julemad for resten af året og som kun har 5 arbejdsdage tilbage (inkl. en masse overarbejdstimer) før 16 dages juleferie!!! Det er jo som en drøm

Anmeld

13. december 2009

Lise

Lise - hjemvendt fra skøn kæresteweekend i Rom. Troede jeg skulle jeg og smække stængerne op foran fjerneren, men så skulle jeg sgu til min egen 30-års fødselsdag - SUUUUURPRIIIIIIIISE!!!   Og overrasket blev damen!!! Nu er gæsterne "heldigvis" gået igen, og vi er alene nu med en overgearet knægt, der er glad for at se mor og far igen...  Nu foran fjerneren, TRÆT, men glad!

Anmeld

13. december 2009

ivfmarie

Lise - hjemvendt fra skøn kæresteweekend i Rom. Troede jeg skulle jeg og smække stængerne op foran fjerneren, men så skulle jeg sgu til min egen 30-års fødselsdag - SUUUUURPRIIIIIIIISE!!!   Og overrasket blev damen!!! Nu er gæsterne "heldigvis" gået igen, og vi er alene nu med en overgearet knægt, der er glad for at se mor og far igen...  Nu foran fjerneren, TRÆT, men glad!

Jamen Liselette...? Du er da ikke 30 - din sprøde sukkermor!

Men nøj hvor lyder det hyggeligt! Gid der var nogen der ville surprise mig.. (og gid jeg var 30 igen)    

Havde I en lækker tur?

Marie

Anmeld

13. december 2009

Nadi

Nadi - med den vildese halsbrand og sure opstør (GIDER SANRT IKKE MERE)

Anmeld

13. december 2009

linemus

Nadi skriver:

Nadi - med den vildese halsbrand og sure opstør (GIDER SANRT IKKE MERE)

Hvor langt er du henne nu, Nadi?

Anmeld

13. december 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Jamen Liselette...? Du er da ikke 30 - din sprøde sukkermor!

Men nøj hvor lyder det hyggeligt! Gid der var nogen der ville surprise mig.. (og gid jeg var 30 igen)    

Havde I en lækker tur?

Marie

Nææh, gu er jeg ej... må man nu ikke engang have lov at nyde den sidste uge man er i 20'erne uden at blive mindet om det skarpe hjørne der venter forude hele tiden???  

Det er første gang jeg sådan er blevet surpriset - blev fanmer helt mundlam og lillepiget. Men også glad, sæ'føøl'i  Og altid skønt med lidt gaver, jo...

Turen - ja, det var fedt at være alene afsted med lillefar i et par dage. Storbyferie i 28. uge med højhælede sko er dog ikke skide gennemtænkt, men Rom er jo et altid skønt rejsemål, og kan man ikke andet, så kan man i hvert fald altid sætte sig ned og fortære store skønne måltider på lækre restauranter... Det blev dog til både sightseeing, gode madoplevelser, shopping og afslapning - og så på bare to døgn

Anmeld

13. december 2009

Siber

Rikke - siger nat nat tøser, en uges arbede venter. Skal op kl.6, og det er ssssåååå mørkt her i Norges land, at det er vanskeligt at komme ud at fjerene!

Anmeld

14. december 2009

ka li ja

karina - der har vasket op, ryddet op og støvsuget hytten har også handlet, og vil snart i bad, og skal i eftermiddag til horsens og bestille gave til besserne, og derefter til prøvesmagning af børne mad i børnehaven( det der nye fra hamburg!!)

så gang i mig i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.