Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

linemus

Stumpen skriver:

Ved ikke om du allerede har, men man kan købe sådan noget plastik-noget til at ligge lige under lagnet -på den måde får du ikke en gennemblådt madras...

Jo tak, vi har købt to stk. og de er allerede blevet flittigt brugt. Problemet er bare, at de skal lufttørre (altså ikke med tis), så vi skal vist have købt nogle flere

Line - synes, der lugter af gammelt tis Måske er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Siber

linemus skriver:

Jo tak, vi har købt to stk. og de er allerede blevet flittigt brugt. Problemet er bare, at de skal lufttørre (altså ikke med tis), så vi skal vist have købt nogle flere

da Alma startede med at sove uden ble, bar vi hende ud på toilette i søvne når vi gik i seng. Så sad hun der og tissede i søvne og det gav tørre nætter. Nu gør vi det ikke mere, nu vågner hun når hun skal tisse.

Anmeld

10. december 2009

Louise mortil4

Siber skriver:

da Alma startede med at sove uden ble, bar vi hende ud på toilette i søvne når vi gik i seng. Så sad hun der og tissede i søvne og det gav tørre nætter. Nu gør vi det ikke mere, nu vågner hun når hun skal tisse.

det gør vi også med freja, hun kommer op på toilettet når jeg går i seng og det holder også sengen tør her hjemme.

Anmeld

10. december 2009

Louise mortil4

Louise som håber Nanna er sit eget søde og nemme jeg i morgen igen. Hun stor brokker sig når hun skal spise og sove og har valgt at forkorte hendes lur med 1½ time, så den max er 21 time hvilket ikke er nok når man er 7 mdr og kun sover middagslur de fleste dage, ingen små lure ind mellem, hun bliver bare endnu mere vrøvlet af ikke at sove, hmm måske det er tænder eller et af de der tigerspring??

Anmeld

10. december 2009

Siber

Rikke - tror jeg må gå i seng. Siger derfor godnat de damer!

Anmeld

10. december 2009

Louise mortil4

Louise som også vil i seng, god nat alle de damer (der er 6 ja hele seks venner online, det sker sgu ikke så tit)

Anmeld

10. december 2009

linemus

Siber skriver:

Tak, det tror jeg, vi vil gøre. Go' nat

Anmeld

10. december 2009

Stumpen

linemus skriver:

Har ikke prøvet dem endnu -Mathilde er først lige kommet af med bleen om dagen, men allerede nu oplever vi flere tørre bleer om morgenen

Anmeld

11. december 2009

Mary

Siber skriver:

Rikke - skal se sine to tøser gå lucia i bh morgen. Bagefter skal Johanna med hjem, hun har øjnbetændelse, så hun må med ud og shoppe julegave til far.

Skal de gå Lucia i bh?  Er det ikke meget normalt med et hvidt klæde og et lys i hånden? 

Anmeld

11. december 2009

ivfmarie

Mary skriver:

Skal de gå Lucia i bh?  Er det ikke meget normalt med et hvidt klæde og et lys i hånden? 

tik tak tik tak tik...  Diiing!

HA HA HA HA...

Marie - ikke morgenfrisk, men nu med motionerede grinemuller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.