Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camilla - skal til en julefrokost i aften hvor de serverer 50 FORSKELLIGE SLAGS DESSERTER!!!!! Spørg lige om jeg glæder mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millebasse skriver: Camilla - skal til en julefrokost i aften hvor de serverer 50 FORSKELLIGE SLAGS DESSERTER!!!!! Spørg lige om jeg glæder mig
og du er endda "tyk" i forvejen, og må spise for to... ren win-win!!
Mette - har lidt hospitals-kuller, så tager formiddagen hjemme i dag. Men har en sej faster der kæmper.
Mary skriver: Skal de gå Lucia i bh? Er det ikke meget normalt med et hvidt klæde og et lys i hånden?
Skal de gå Lucia i bh? Er det ikke meget normalt med et hvidt klæde og et lys i hånden?
ha ha ha nu fattede jeg den!
Rikke - der er færdig af grin!
Men har haft to tøser med hvidt tøj og glitter i Børnehaven
ikke i bh
ivfmarie skriver: og du er endda "tyk" i forvejen, og må spise for to... ren win-win!!
Ja, ikke dårligt! Og så ender det sikkert med at jeg ikke kan spise noget som helst
Nadi - har pakket julegaver ind hele dagen. Og mangler stadig at pakke tre ind!!
Om to gaver er vi færdige, har aldrig været i så god tid før!
Marie - i betalingsstandsning.. hvem har råd til at betale 7000 til mekanikeren - I FUCKING DECEMBER MÅNED!! Heldigvis er gaverne købt!
linemus skriver: Fårk, jeg er træt!!
Fårk, jeg er træt!!
Jamenhvadlaverdudaogsåoppe pådettidspunkt!??
Marie-hvad skerder for mellemrumstasten??
Og så igang med havregrynskuglerne - nu skal vi fandengalme hygge!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128