Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

ka li ja

linemus skriver:

Du kan komme op til mig, så skal jeg nok nusse på dig

du er så sød lille mus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marie - nu med frisklavet konfekt i hele køkkenet.. og kvalme

ja hvorfor skal man altid nå at blive træt af konfekt inden det er lavet færdigt!!?!

Anmeld

13. december 2009

ka li ja

linemus skriver:

Det kan du tro jeg gjorde Først morgenbuffet, så total wellness ansigtsbehandling i 1,5 time, så en tur i spa bad inkl. en tur på taget i boblende varmt vand med havudsigt og derefter en afsluttende frokost rundet af med en chokolademousse og en kop varm kakao. Var først hjemme igen 16.30, ungerne sov kl.19, vi har set en hel film uden at falde i søvn, og nu er jeg lige blevet puttet i seng af manden Det kan vist ikke blive bedre Misundelig? Det ville jeg være. Har aldrig oplevet noget så lækkert, fuld nydelse, forkælelse, og koncentreret par-opmærksomhed. Burde være obligatorisk for alle forældre

hold kæft jeg er i hvert fald misundelig i STOR stil men du har fortjent det søde

Anmeld

13. december 2009

Louise mortil4

Louise - super trat af at ungerne altid skal pille i stikkontakterne på trods af at de godt ved det er strengt forbudt, igår kostede det håndmikseren også lige op til jul, der skal vi jo for f... bruge den og hvordan laver jeg lige IVF´s pebernødder uden den, er jo totalt afhængelig ag dem  Men det gode er så at vi lige har fået årets gave billede i kassen, nu skal det bare fremkaldeseller hva sådan noget nu hedder når det er digitalt, godt man har en mand der er dygtig til at fotografere

Anmeld

13. december 2009

Tynen

Trine - Blev grebet af overskuddet og har givet Stella en fridag sammen med sin mutter imorgen  Spændende, spændende

Anmeld

13. december 2009

bette

heidi som lige har været med den bette familie ude og finde juletræ..

og som blev meget overrasket over hvor svært det er at blive enige ude mit i 4000 træer.. eller lign.. nok mere end det... suk.. med vi fandt det

Anmeld

13. december 2009

Siber

Rikke - er lige kommet hjem fra en forfærdelig gå tur. Der var glat og sne og to brokkende og hylende tøser.Øv

Anmeld

13. december 2009

Grynt

Grynt, som har syet en spencer til Freja og et par bukser til Aske her til morgen. Har også pakket gaver ind og bagt jødekager med ungerne....puhh trænger til en kop kaffe og en sofa

Er det mon mig ungerne har arvet deres ADHD fra

Anmeld

13. december 2009

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som har syet en spencer til Freja og et par bukser til Aske her til morgen. Har også pakket gaver ind og bagt jødekager med ungerne....puhh trænger til en kop kaffe og en sofa

Er det mon mig ungerne har arvet deres ADHD fra

Det lyder ellers hyggeligt.

Knus Birgitte, som nok burde slappe lidt af med konfekt og chokoladeindtaget... Ellers ender det med, at jeg tager mere på under amningen end graviditeten.

Anmeld

13. december 2009

Tynen

birgittemarie skriver:

Det lyder ellers hyggeligt.

Knus Birgitte, som nok burde slappe lidt af med konfekt og chokoladeindtaget... Ellers ender det med, at jeg tager mere på under amningen end graviditeten.

Join the club.

Seriøst! Jeg kan slet ikke stoppe indtaget af slik, chokolade, chips, cola

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.