Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Siber

mortil4 skriver:

Louise - som er vildt misundelig på Lise  og som har bagt pebernødder igen idag efter ivf`s opskrift og også har bagt rugbrød.

du er corny du!

Tror jeg må gøre noget ved bagningen i weekenden. Har købt dejen i ikea, så det burde jo ikke være så svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Marco2

dej i IKEA?

Anmeld

10. december 2009

Louise mortil4

du er corny du!

Tror jeg må gøre noget ved bagningen i weekenden. Har købt dejen i ikea, så det burde jo ikke være så svært!

ha ha vi har mel stående her hjemme med kerner og det hele så det eneste der skal gøres er at blande mel, vand og gær sammen, lade det stå og røre i 25 min, putte det i forme og gi det vand, stille det i en varm ovnen og tage det ud efter 60 min, wupti, så er der frisk og super lækkert rugbrød. Freja på snart 4 spiser 3 hele skiver rugbrød hverdag oppe i BH når det er hjemme bagt og kun 1½ skive hvis det er købt.  Det er det samme bagere bruger så vi har blanding stående til 80 rugbrød !!! godt det har lang holdbarhed  og et andet plus er at det er meget billigere at bage selv end at købe.

Anmeld

10. december 2009

Lise

Siber skriver:

god tur er bare en lille smule misundelig! Kun lidt!

Tak - er mere nervøs over at Simon skal være uden mor og far en HEL weekend, end jeg glæder mig  Men er sikker på at han kommer til at hygge sig så meget sammen med sine bedster at han slet ikke opdager at vi er væk..

Anmeld

10. december 2009

Siber

Marco2 skriver:

dej i IKEA?

ja peberkage dej. Det kan man købe i ikea her i norge. Har aldrig set det i DK

Anmeld

10. december 2009

linemus

Line - træt træt træt, der har udskudt projekt-nat-ble-fri, trods udbrud som "HVAD? Har du helt glemt, jeg ikke bruger ble mere?", men han gik dog med til det. Så tager vi den i juleferien. Og nu vil jeg ned og ordne vasketøj og pakke tre tasker, for alle skal på weekendophold diverse steder i weekenden, og hvem skal lige stå for det hele? Så vil jeg gå og drømme om den snarlige juleferie, der lyder på hele 2 uger i år! Så kan det kompensere for tabt juleferie sidste år, hvor den stod på projektskrivning. Hvor bliver det lækkert - fri - 2 uger - uden at skulle tænke på noget andet end familien - pragtfuldt! Det har jeg aldrig prøvet før.

Anmeld

10. december 2009

ivfmarie

Marie - vil i seng... Skal jule-hygge-shoppe med manden i morgen - UDEN unger!

Anmeld

10. december 2009

Siber

ivfmarie skriver:

Marie - vil i seng... Skal jule-hygge-shoppe med manden i morgen - UDEN unger!

Det troede jeg også jeg skulle, altså juleshoppe. Men må blive hjemme med Johanna der har øjebetændelse, så vi må lige til lægen og få lidt salve!

Anmeld

10. december 2009

Stumpen

linemus skriver:

Line - træt træt træt, der har udskudt projekt-nat-ble-fri, trods udbrud som "HVAD? Har du helt glemt, jeg ikke bruger ble mere?", men han gik dog med til det. Så tager vi den i juleferien. Og nu vil jeg ned og ordne vasketøj og pakke tre tasker, for alle skal på weekendophold diverse steder i weekenden, og hvem skal lige stå for det hele? Så vil jeg gå og drømme om den snarlige juleferie, der lyder på hele 2 uger i år! Så kan det kompensere for tabt juleferie sidste år, hvor den stod på projektskrivning. Hvor bliver det lækkert - fri - 2 uger - uden at skulle tænke på noget andet end familien - pragtfuldt! Det har jeg aldrig prøvet før.

Ved ikke om du allerede har, men man kan købe sådan noget plastik-noget til at ligge lige under lagnet -på den måde får du ikke en gennemblådt madras...

Anmeld

10. december 2009

Siber

Rikke - skal se sine to tøser gå lucia i bh morgen. Bagefter skal Johanna med hjem, hun har øjnbetændelse, så hun må med ud og shoppe julegave til far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.