Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Marco2

Tanker til Tutskis faster.. har jo selv prøvet det to gange med min mor, så du må endelig spørge hvis der er noget du er i tvivl om, eller har lyst til at vende...

Og øv bøv med Freja. Håber I får nogle hjælpemidler/vejledning...

AG - lige kommet hjem fra golfmøde.... shit en hård træningssæson, næste år... og som glæder sig til jule-hygge-bage-dag med Emily imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

ivfmarie

Marie - sender trøstetanker til alle der behøver... Har i øvrigt klippet en Pippi-paryk i Mabel-frisure... Og er ret stolt af resultatet

Anmeld

10. december 2009

Susan1978

Susan som desværre bare har alt for travlt til at følge med i disse dage...  pokkers tage det arbejde..

hey og som by the way ønsker Loggi tillykke med dagen.. men hun ser det jo nok ik.

Anmeld

10. december 2009

birgittemarie

Birgitte, som cruiser rundt på nettet efter legetøjskøkkener og ville være død af lykke - og sult -, hvis jeg havde haft dét her køkken, da jeg var lille:

Anmeld

10. december 2009

Kaufie

ivfmarie skriver:

Marie - sender trøstetanker til alle der behøver... Har i øvrigt klippet en Pippi-paryk i Mabel-frisure... Og er ret stolt af resultatet

Vi vil se den påååååååå....

Anmeld

10. december 2009

Anja

Anja   -  træt efter en dag på jobbet, hente unger og så tage ungerne MED ud at shoppe efter en ny kjole til morgendagens julefrokost. Heldigvis var ungerne meget søde og artige og da jeg går og kigger på kjoler følger Elias meget med og pludselig råber han "Se mor fin kjole" og sikke god smag den unge mand har, for det var lige netop en kjole for mig, så den blev købt

Anmeld

10. december 2009

Siber

Rikke - fridag i morgen!

Anmeld

10. december 2009

Lise

Lise - flyver til Rom om 13 timer

Anmeld

10. december 2009

Louise mortil4

Louise - som er vildt misundelig på Lise  og som har bagt pebernødder igen idag efter ivf`s opskrift og også har bagt rugbrød.

Anmeld

10. december 2009

Siber

Lise skriver:

Lise - flyver til Rom om 13 timer

god tur er bare en lille smule misundelig! Kun lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.