Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Kaufie

Mette, krydser for at Tuts faster kommer ovenpå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Millebasse

Tut skriver:

Mette - Er helt knus  Min elskede faster ligger i koma på Herlev Hospital med en evt. hjerneblødning, hun skal ct scannes senere i dag... Hun blev indlagt i går, med hvad lægerne sagde var en lungebetændelse.

KÆMP PIA - KÆMP   

Puha.. Sender de bedste tanker

Anmeld

9. december 2009

Nadi

Tut skriver:

Mette - Er helt knus  Min elskede faster ligger i koma på Herlev Hospital med en evt. hjerneblødning, hun skal ct scannes senere i dag... Hun blev indlagt i går, med hvad lægerne sagde var en lungebetændelse.

KÆMP PIA - KÆMP   

Sender de bedste tanker og et kæmpekram!

Anmeld

9. december 2009

Nadi

Nadi - nu med pladsmangel i maven, har sure opstød og konstant halsbrand...

Anmeld

9. december 2009

Mary

Maria - har en baby der står klar til afgang  ....eller skulle man sige udgang?  Godt 3 uger tilbaws!

Anmeld

9. december 2009

Kaufie

Mette, startede dagen roligt, havde William til tjek for skæve ben - men kom hjem med dråber mod øjenbetændelse - nu på 8 sidste arbejdsdag.

Anmeld

9. december 2009

Nadi

Kaufie skriver:

havde William til tjek for skæve ben - men kom hjem med dråber mod øjenbetændelse

Hva søren er det for en læge I har jer

Anmeld

9. december 2009

linemus

Line - har ondt af Grynt med de skønne børn, men ved du kan klare det, og krydser fingre på Tuts vegne.

Anmeld

9. december 2009

linemus

MariaE skriver:

gjorde han så det:-)?????

Maria- der stadig har knægten hjemme men som har tænkt sig han sgu med tøsen og mig ud og se på et par julegaver alligevel.

Nej, han tissede i sengen, men heldigvis var far hjemme og oppe, så han måtte stå for det, mens jeg sov dejligt uvidende videre. I nat er det dog min tur, da han er på arbejde Og så har drengen oven i købet fået feber, så har meget ondt af ham ligenu (og er fuld af bekymring i maven, som kun en mor kan ha' over så lidt)...

Anmeld

9. december 2009

Siber

Rikke - har lige bagt rugbrød. Det kan vi bare ikke undvære her i det kolde nord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.