Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Grynt

Astrid P skriver:

Hvad? Også Frejsen?

Jep, som det ser ud er hun muligvis hårdere ramt af det en Aske er  Hun har rigtigt mange af tegnene - meget dårlig motorisk, sproglig bagud, hyper, asocial på en del punkter osv osv.

Men hun er stadig min skønne vidunderlig prinsesse pige   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Astrid P

Grynt/Tina skriver:

Men hun er stadig min skønne vidunderlig prinsesse pige   

Selvføgelig er hun det... Lækre unge!
Har hun stadig stritte-totten?

Anmeld

8. december 2009

Grynt

Astrid P skriver:

Selvføgelig er hun det... Lækre unge!
Har hun stadig stritte-totten?

Jep, men de er bare blevet lidt længere nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2009

linemus

Line - vil lige sige godnat og krydser fingre for, at Sebastian klarer sig gennem sin første nat uden ble

Anmeld

9. december 2009

Muffinmus

linemus skriver:

Line - vil lige sige godnat og krydser fingre for, at Sebastian klarer sig gennem sin første nat uden ble

gjorde han så det:-)?????

Maria- der stadig har knægten hjemme men som har tænkt sig han sgu med tøsen og mig ud og se på et par julegaver alligevel.

Anmeld

9. december 2009

Millebasse

Camilla - 6 uger til termin...

Anmeld

9. december 2009

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

Grynt, som syntes det er super hårdt at skulle igennem en udredning af ét barn og ét barn i vente, som også skal udredes (for ADHD)

for fanden tina!!! 2 styks!!! der er sgu da ikke engang for sjovt... men man kan sige, at nu ved du da i det mindste hvad det vil sige at ha én... og hvis nogen kan klarer det, er jeg sgu sikker på det er dig

hvor har du fået langt hår

Anmeld

9. december 2009

Tut

Mette - Er helt knus  Min elskede faster ligger i koma på Herlev Hospital med en evt. hjerneblødning, hun skal ct scannes senere i dag... Hun blev indlagt i går, med hvad lægerne sagde var en lungebetændelse.

KÆMP PIA - KÆMP   

Anmeld

9. december 2009

Lise

Tut skriver:

Mette - Er helt knus  Min elskede faster ligger i koma på Herlev Hospital med en evt. hjerneblødning, hun skal ct scannes senere i dag... Hun blev indlagt i går, med hvad lægerne sagde var en lungebetændelse.

KÆMP PIA - KÆMP   

Anmeld

9. december 2009

ka li ja

Tut skriver:

KÆMP PIA - KÆMP   

aiiii tuuuter. kæmpe krammer til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.