Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ka li ja skriver: jeg var forresten til julefrokost sidste weekend... og jeg havde KJOLE på!!!!!! ja det er store ting. for sådan noget stads har jeg aldrig på. men må lige vise jer et billede, for er lidt stolt over at jeg næsten ligner en dame
jeg var forresten til julefrokost sidste weekend... og jeg havde KJOLE på!!!!!!
ja det er store ting. for sådan noget stads har jeg aldrig på. men må lige vise jer et billede, for er lidt stolt over at jeg næsten ligner en dame
Du er da bare FUCKING lækker !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HOLD KÆFT HVOR ER DU LÆKKER !!
Marie - gad satme godt snave lidt med hende lækre Kalahat!
Du er for lækker - din sprøde kost... og se lige den talje... arhmen jeg er da så mega midsundelig..
mer kjole til dig!
fuck hvor er i søje tøser. blir helt flov
men det sjove er at jeg følte mig sgu godt tilpads i stadset. så måske man skulle anskaffe sig en mere.... med talje i.. for den mangler godt nok lidt
vil altid snave med dig marolle det ved du
Hyner - totalt færdig med at købe julegaver og har endda spænderet 2500 bobs på et par briller og et par solbriller med styrke, oven i hatten...
Lise - synes Kalaha bliver en lækrere og lækrere kælling for hver gang hun ser hende...
AG - hjemkommet fra et super møde, skal ha berberiand og kartofler, og nu sidder og søber hvidvin...mums, og som helt klar synes Kalaha er en lækker chick
HOT MAMA!!!!! (mangler en smiley der pifter)
Maria - er SÅ TRÆT! - efter at have hentet ungerne kl 13, og må konstatere at Annika ikke har sovet til middag idag Så lige en tur i Rema efter Babuska-grej og fredagsslik, hjem og lave pebernødder med ungerne imens farmand er til julefrokost, og så ellers bare alt det der huslige man bliver nødt til selvom man er højgravid OG får weekendbesøg af sine forældre, som skal sove på en sovesofa hvor en af kattene lige klarede en hårbold med mavesyre Så lige en tur i vasker'eren med betrækket....og så var der lige de der julegaver der manglede at blive pakket ind sammen med pigerne..... Jeg kan blive ved - skal jeg det?!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128