Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Mary

Maria - nu med hængevom nede om anklerne  OG som blev temmelig forskrækket over den der ged der lige brææææææede af mig da jeg kørte musen over et eller andet link!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Lise

Lise - burde sidde i en bil på vej mod Aalborg, men er hjemme med feberramt og bræksyg søn

Anmeld

3. december 2009

Millebasse

Camilla - har haft 10 nåle i balderne idag! 

Anmeld

3. december 2009

Muffinmus

Maria- der har begge unger i seng, sidder og keder sig alene mens manden er tiljulefrokost...og som i øvrigt også har allieret sig med chips, cola og slik....føj da

Anmeld

3. december 2009

Siber

Rikke - har været i kino med arbejde (julegave fra asker kommune) så Englen (den gik lige i mit moder hjerte) fridag i morgen og julefrokost, det bliver gøj!

Anmeld

3. december 2009

ivfmarie

Marie - mor til MØB-Freja ... av, hvor er det syndt!

Anmeld

3. december 2009

Louise mortil4

Louise som har skide syge og har en lille datter der virkelig hoster helt vildt og pylrer og manden er gået i seng. Som virkelig har ondt af alle de andre der osse er syge, har syg mand eller børn. Som sender kalaha en kæmpe . Som er glad for det ikke er mig der har haft 10 nåle i bagen. Som kender det der med at blive snaldret af en bajer som tynen. Og som glæder sig til at se billeder at alle de nye babser det er på vej til vores juli gruppe igen

Anmeld

3. december 2009

Muffinmus

mortil4 skriver:

Louise som har skide syge og har en lille datter der virkelig hoster helt vildt og pylrer og manden er gået i seng. Som virkelig har ondt af alle de andre der osse er syge, har syg mand eller børn. Som sender kalaha en kæmpe . Som er glad for det ikke er mig der har haft 10 nåle i bagen. Som kender det der med at blive snaldret af en bajer som tynen. Og som glæder sig til at se billeder at alle de nye babser det er på vej til vores juli gruppe igen

er der nye babser på vej?????

Så vil jeg sgu også have nogen-----LOL

Ej, det er synd for jer derhjemme, god bedring

Anmeld

3. december 2009

ivfmarie

Marie - haha MariaE, der var du skarp! Og nu venter jeg spændt på et godt indlæg fra Nadi.. Jeg stemmer for den 19.december!

Anmeld

3. december 2009

Lene76

Lene - glæder sig til imorgen hvor jeg ska i den gamle by med mine dpunger  håber ik der kommer alt for meget regn.

nat nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.