Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

ivfmarie

Marie - så'der Kronhjort, Kurt... Og Brødrene Bisp.

"Ska' du ha' soya på rulle?"

Arhmen.. det er jo kult!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

linemus

ka li ja skriver:

fuck hvor er i søje tøser. blir helt flov

men det sjove er at jeg følte mig sgu godt tilpads i stadset. så måske man skulle anskaffe sig en mere.... med talje i.. for den mangler godt nok lidt

vil altid snave med dig marolle det ved du

Du ER sgu også lækker Og skidesmart i dit nye tøj

Anmeld

4. december 2009

linemus

Line - klar til weekend... næsten uden mand, der enten arbejder eller er til julefrokost Men så er der nok et par piger, der skal holde mig beskæftiget, indtil storebror og mormor kommer hjem på søndag, hvor der er dømt det helt store julemarked/klippeklistredag/find-julemanden-dag i Hou borgerhus Og tror også vi skal bage pebernødder imorgen, så jeg har noget at gnaske i i morgen aften

Anmeld

4. december 2009

Anja

Anja  - slapper af med et glas rødvin efter en dag i Ikea, hvor der blev shoppet nyt interiør til soveværelset og nyt service.

-  og synes også at Kalaha er FOR lækker !

Anmeld

4. december 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Trine - Hvorfor går babyalarmer og mobiltelefon i stykker lige midt i julefinanskrisen??!!

Maria- der undrer sig over at Trine ALTID har en tlf der er i stykker og som undrer sig endnu mere over at hun brokker sig over det når hun alligevel aldrig bruger den??????

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Nadi - Er ked, gal, sur, træt, irriteret, vred, frustreret og har lidt opgivet weekendplanerne!!     

Anmeld

4. december 2009

ka li ja

Nadi skriver:

Nadi - Er ked, gal, sur, træt, irriteret, vred, frustreret og har lidt opgivet weekendplanerne!!     

træls søde, hva så???

Anmeld

4. december 2009

ka li ja

karina -  loves you alllidt sentimental bliver man vel

- keder sig lidt.. og tænker på om man skulle tage et smut i byen i århus....!!?!

Anmeld

4. december 2009

Tynen

Nadi skriver:

Nej, hvad nu da??!

Anmeld

4. december 2009

Mie A

Nadi skriver:

Det lyder da ikke særlig godt... Hvad er der sket??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.