Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaE skriver: Maria- der nu overvejer om hun skal finde barnepige(bedsteforældre) og så komme i biffen med manden???
Maria- der nu overvejer om hun skal finde barnepige(bedsteforældre) og så komme i biffen med manden???
DET ER EN RIGTIG GOD IDE den er super god, sad og levede mig helt vildt ind i den. Den kan da klart anbefales
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver: jeg gør det.... karina - smutter til århus nu
jeg gør det....
karina - smutter til århus nu
Maria - har pludselig en baby der hikker et helt helt forkert sted inde i maven Sådan skal du da ikke til at vende nu lille Dicte-mus
Marie - vil bage juleboller.. men hvor er opskriften?? Og mon Azzer fik lavet havregrynskugler?
Maria- der læste Lines besked for hurtigt og troede hun bollede pebernødder
linemus skriver: Har du ondt i håret, søde? Line - der bager boller og pebernødder, men ikke er så gode venner med margarinen
Har du ondt i håret, søde? Line - der bager boller og pebernødder, men ikke er så gode venner med margarinen
nixen bixen, men tog ind og besøgte en fantastisk mand
MariaE skriver: Maria- der læste Lines besked for hurtigt og troede hun bollede pebernødder
linemus skriver: Ha ha, den skal man helst ikke tænke for længe over, det gi'r grimme billeder i hovedet
Ha ha, den skal man helst ikke tænke for længe over, det gi'r grimme billeder i hovedet
he he, nej, det billede skal ikke hænge for længe, men så kan jeg vel lære ikke at læse så hurtigt:-):-)
ka li ja skriver: nixen bixen, men tog ind og besøgte en fantastisk mand
Trætnissen, der tænker - Det var ham der bestilte en kage, det var ham der bestilte en kage, det var ham der bestilte en kage... Hva - hva - hva???
Trine - Der er rimelig meget sulten for sjov.. Hvorfor er det så altid kun kedelig ting der kan fremfindes i diverse skabe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128