Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Tynen

Trine - Undrer sig over om mørke rander under øjnene kan være kroniske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Lise

Lise - hvis mand sover på sofaen, men alligevel formår at snorke så højt at det generer. Heller ikke det syge barn gad sove med mig, så han ligger i sin egen seng..og sover ENDELIG!!! Så nu har jeg taget alle juli-damerne med i seng i stedet

Anmeld

3. december 2009

Lise

Lise - netop blevet bevilliget en time ekstra til skr. eksamen 21. dec. i erhvervsret, så har nu fem timer i stedet for fire, og kan få et rum for mig selv med min egen eksamensvagt  FAAAAANK you pregnancy

Anmeld

3. december 2009

Nadi

Nadi - som mangler en kuglepen til at sætte krydser i kataloget over Troldekugler, så min kære mand ved hvad det er jeg mener når jeg siger at jeg ønsker mig Troldekugler

Anmeld

3. december 2009

Lise

Nadi skriver:

Nadi - som mangler en kuglepen til at sætte krydser i kataloget over Troldekugler, så min kære mand ved hvad det er jeg mener når jeg siger at jeg ønsker mig Troldekugler

Hva' er troldekugler?

Anmeld

3. december 2009

Nadi

Lise skriver:

Hva' er troldekugler?

Det er et smykke, lidt ligesom Pandora vedhæng. Man kan samle en masse kugler og figure og så har man et personligt armbånd eller en personlig halskæde.

De er ikke så kendte som Pandora men har eksisteret siden 1979.

Jeg fik et armbånd til Troldekugler i fødselsdagsgave sidste år, og har ikke fået en eneste kugle siden. Men Dennis aner ikke hva han skal købe i julegave fra Oliver så han har brug for at det bliver skået ud i pap for ham (det var mere dét jeg mente)

Anmeld

4. december 2009

Millebasse

Camilla - har totalt ambivalente følelser idag.. Skal først til begravelse  og så til julefrokost i aften

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Millebasse skriver:

Camilla - har totalt ambivalente følelser idag.. Skal først til begravelse  og så til julefrokost i aften

Sådan havde jeg det også for to weekender siden, det er simpelthen så syrealistisk!!

Håber du kommer igennem dagen

Anmeld

4. december 2009

Tynen

Trine - Hvorfor går babyalarmer og mobiltelefon i stykker lige midt i julefinanskrisen??!!

Anmeld

4. december 2009

Kaufie

Mette, helt høj af kollegernes lykønskninger - hvorfor mon de er SÅ glade for at slippe for mig i januar??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.