Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Nadi

Nadi - nu med pis der koger og syder!!

Jeg havde skrevet et MEGA langt indlæg og nu er det pist væk

Skriver lige en forklaring i en ny tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Stumpen

Anja -der snart opgiver! Søndag: Mathilde brændte hånd på kogeplade, Mandag: Budgettet tager næsten alle børnepenge, Mandag: Bilen vil ikke starte (er fortsat på værksted) Fredag: Anja knækker stor del af en kindtand af.............................. Kan der ske mere?

Anmeld

4. december 2009

ka li ja

ka li ja skriver:

karina -  loves you alllidt sentimental bliver man vel

- keder sig lidt.. og tænker på om man skulle tage et smut i byen i århus....!!?!

jeg gør det....

karina - smutter til århus nu

Anmeld

4. december 2009

BK

ka li ja skriver:

jeg gør det....

karina - smutter til århus nu

god tur...

Anmeld

4. december 2009

Louise mortil4

Louise - som lige har set filmen 2012, nøjj den var go overvejer at se den igen MEGET snart

BTW : så har Lærke og Liv her i eftermiddag foræret julemanden deres sutter, så hans børn kan bruge dem Manden spurgte dem om ikke de ville gi julemandens børn deres sutter for de havde ingen selv, og jo det ville de gerne. Så da vi mødte en julemand i esbjerg storcenter så fik han dem med hjem og Lærke og Liv fik hver 3 haribo mini slikposer, det diplom og en lille nisse figur, hvor var de stolte. Manden fik så lov til at putte dem her til aften og jeg kørte ind til byen, så aner ikke hvor hurtigt og pænt de gik i seng, hørte godt de spurgte efter sutten inden jeg kørte, men de sov da jeg kom hjem 30 min senere, er sgu lidt spændt på hva de siger resten af natten, og i morgen til middagslur og aftenputning, puha da.

Anmeld

4. december 2009

..

Rikke som hader at være alene hjemme..

Anmeld

4. december 2009

Louise mortil4

Macrolf skriver:

Rikke som hader at være alene hjemme..

me too, føler med dig

Anmeld

5. december 2009

Mie A

Mie - som bare gerne vil i seng NU!!! og som heller ikke kan lide at være alene hjemme...

Anmeld

5. december 2009

Mary

Maria - sidder atter vågen på sofaen midt om natten, og kommer længere og længere bagud med søvnen  Har uro i benene, sidder og lytter til min far og min mand der forsøger at overgå hinanden ved at snorke, Annika hoster pludselig og vil op, mit soveværelse stinker af sprut efter en våd julefrokost for min mands vedkommende, jeg har lige spist en hel bakke Toffefe og jeg tænker atter over dagen efter sådan en nat, hvor vi skal tilbringe dagen i Nisseland 

Anmeld

5. december 2009

Muffinmus

mortil4 skriver:

Louise - som lige har set filmen 2012, nøjj den var go overvejer at se den igen MEGET snart

Maria- der nu overvejer om hun skal finde barnepige(bedsteforældre)  og så komme i biffen med manden???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.